RBW Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Bruk den gamle vannkjølingen din på skjermkortet.Sjekk denne smarte dingsen 1 Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Dette er interessant! Men må bytte ut mitt 7950 da.. 3 Lenke til kommentar
Crawler123 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Mener det kommer en lukket versjon som dekker hele kortet ogaå, det er dog ikke brakket-type. Bra greier! 2 Lenke til kommentar
Slyer01 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hurra, mer effektiv kjøling og bedre overklokking, her kommer jeg. Håper de lager en versjon for kort med to GPU-er. Lenke til kommentar
Chrizzle Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Greit overpriset og old news! Har brukt en en liten metallbraket på mine skjermkort i over 6 mnd. Lenke til kommentar
zebtheking Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Dette har finnes lenge, NZXT Kraken G10.. støtter så og si alle skjermkort typer både AMD og Nvidia. støtter de fleste vannkjølere også. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Dette har finnes lenge, NZXT Kraken G10.. støtter så og si alle skjermkort typer både AMD og Nvidia. støtter de fleste vannkjølere også. Denne kjøler dog VRM og VRAM også! 1 Lenke til kommentar
Mr.Hell Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Dette har finnes lenge, NZXT Kraken G10.. støtter så og si alle skjermkort typer både AMD og Nvidia. støtter de fleste vannkjølere også. Denne kjøler dog VRM og VRAM også! http://www.arctic.ac/eu_en/accelero-hybrid-ii-120.html har nylig instalert en av disse selv på 1/2 r9 290x og kjølingen er glimrende samt veldig lite støy samenlignet med referense kjøleren til amd Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Ville heller gått for NZXT sin løsning.. denne ser jo bare helt for j*vlig ut.. Lenke til kommentar
Mr.Hell Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Ville heller gått for NZXT sin løsning.. denne ser jo bare helt for j*vlig ut.. Ellers har en jo arctic sin løsning som passer på de fleste kort, men ja denne ser ikke noe bra ut pluss at den bruker jo referanse kjølleren om igjen, noe som jeg ville anta blir lit teit når du først bytter kjølleren så er det jo smart å bytte vekk jetmotoren også Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Man kan jo og spare penger på å montere selv uten braket. Blir kansje ikke like pent men billigere. Trenger bare en rund vannkjøler og kjøleribber til RAM og vrm. Lenke til kommentar
Keeros Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Ville heller gått for NZXT sin løsning.. denne ser jo bare helt for j*vlig ut.. Ellers har en jo arctic sin løsning som passer på de fleste kort, men ja denne ser ikke noe bra ut pluss at den bruker jo referanse kjølleren om igjen, noe som jeg ville anta blir lit teit når du først bytter kjølleren så er det jo smart å bytte vekk jetmotoren også Trenger ikke ta bort stock vifta, 28 grader idle og 50 på load. Den spinner aldri opp når tempen holdes så lav. Har selv satt inn vannkjøling i tillegg til stock vifta og den spinner aldri opp under overclocking eller load. Tok vekk ribba som satt over brikka, pussa åpning til slanger, lagde ny backplate og modda til ringen på toppen så den skulle passe inni deksel. http://i.imgur.com/8yJXsyT.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå