Roar Kneppen Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Tørt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hm, Ixus 500, har forresten en selv liggende et sted. Flott komponert med gode farger, men mulig litt overoppskarpet. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 Hm, Ixus 500, har forresten en selv liggende et sted. Flott komponert med gode farger, men mulig litt overoppskarpet. Mvh Melvin Dette er nok mer enn bare overskjerpet. Jeg har jo en del versjoner av dette landskapet. Men ingen av dem yter nok virkeligheten rettferdighet for jeg lager gjerne litt ekstra i bildene både fargemessig og annet da jeg gjerne er mer som maleren og lager bilder - ikke perfekt foto for det er det så mange andre som gjør. Jeg er nok ofte som presten som sier at du skal gjøre som jeg sier og ikke som jeg gjør for mine arbeider avviker nok en del fra mine fotokommentarer. Men takker så mye for kommentar for det kan alltid være noe å hente. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg