l0hre Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Sliter med at jeg ikke får logget inn på remoteapp-serveren med ekte sertifikat. får opp dette bilde Men velger jeg selfsigning sertifikat på RD connection broker sso virker det. Alle det andre stedene du kan velge sertifikat er det ekte lagt inn. Noen forslag. Navnet på maskinene er blir hetene det samme som sertifikatet. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Kontrollpanel\Brukerkontoer og familiesikkerhet\Legitimasjonsbehandling Lagt inn legitimasjon der? 1 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Har bare sett den feilmeldingen hvis jeg har forsøkt å bruke et sertifikat til en ting som det ikke er godkjent for (self signed er som ofteste godkjent for alt, siden du velger selv) Sjekk at sertifikatte tilfredstiller følgende krav (selv om jeg trodde de fleste gjorde det) "The certificate must support Server Authentication or Remote Desktop Authentication Extended Key Usage" Lenke til kommentar
easy:solutions Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 har du kjøpt dette cert fra en auth ala digicert ? så lenge du har riktig dns den veien du kommer inn skal det gå bra. Lenke til kommentar
l0hre Skrevet 4. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2014 Er kjøpt hos Namecheap, Er et Comodo Essential sert. Lenke til kommentar
l0hre Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Måtte bare reissue sertifikatet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå