Hurmlumhei Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Nå har jeg gitt dette en sjanse de siste 2 dagene og jeg kan si at spillet er overraskende underholdende, men brukermassen er RÆVVA! Jeg i løpet av mine timer i spillet har jeg blitt drept et tosiffret antall ganger av desperados som har klatret seg opp i næringskjeden, men har bare 2 positive møter med andre spillere. Traff på en som jeg jabba litt med i noen minutter, før vi til slutt våre veier skiltes. Vis jeg hadde spilt på en pve server, tror jeg det hadde blitt alt for lett, ettersom det er ingen farer bortsett fra bjørner. Short story: Hadde roamet gjennom en hel by og hadde limit i backpacken og var på tur hjem. Ble selvfølgelig skutt. Gikk fra Sørvestre hjørnet av mappet til nord øst, fant gearet mitt og ble skutt 5 sekunder etterpå! Jeg har mista litt piffen Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Nå har jeg gitt dette en sjanse de siste 2 dagene og jeg kan si at spillet er overraskende underholdende, men brukermassen er RÆVVA! Jeg i løpet av mine timer i spillet har jeg blitt drept et tosiffret antall ganger av desperados som har klatret seg opp i næringskjeden, men har bare 2 positive møter med andre spillere. Traff på en som jeg jabba litt med i noen minutter, før vi til slutt våre veier skiltes. Vis jeg hadde spilt på en pve server, tror jeg det hadde blitt alt for lett, ettersom det er ingen farer bortsett fra bjørner. Short story: Hadde roamet gjennom en hel by og hadde limit i backpacken og var på tur hjem. Ble selvfølgelig skutt. Gikk fra Sørvestre hjørnet av mappet til nord øst, fant gearet mitt og ble skutt 5 sekunder etterpå! Jeg har mista litt piffen Kill on sight er så si nesten det eneste å gjøre når man har våpen osv risikerer man ikke å miste det ved å la fremmede leve rundt deg, og kanskje drar fram et våpen å skyter deg mens du er off guard. Som regel teamer man opp med flere i slike spill sitter på skype ts3 osv. Man går sjeldent rundt solo og finner andre å spille med. Lenke til kommentar
annonaki Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Nå har jeg gitt dette en sjanse de siste 2 dagene og jeg kan si at spillet er overraskende underholdende, men brukermassen er RÆVVA! Jeg i løpet av mine timer i spillet har jeg blitt drept et tosiffret antall ganger av desperados som har klatret seg opp i næringskjeden, men har bare 2 positive møter med andre spillere. Traff på en som jeg jabba litt med i noen minutter, før vi til slutt våre veier skiltes. Vis jeg hadde spilt på en pve server, tror jeg det hadde blitt alt for lett, ettersom det er ingen farer bortsett fra bjørner. Short story: Hadde roamet gjennom en hel by og hadde limit i backpacken og var på tur hjem. Ble selvfølgelig skutt. Gikk fra Sørvestre hjørnet av mappet til nord øst, fant gearet mitt og ble skutt 5 sekunder etterpå! Jeg har mista litt piffen Hva du forventer egentlig? At H1Z1 er en sosial møteplass? Mulig det er det på PVE servere, men på PVP (people vs people) så er det selvfølgelig drepe eller å bli drept som gjelder. Hvis du mister piffen pga dette så er nok ikke H1Z1 spillet for deg.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Dette så rimelig fett ut. Hvor langt er de kommet i utviklingen? Er det verd å kjøpe det nå eller burde jeg bare vente? Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Nå har jeg gitt dette en sjanse de siste 2 dagene og jeg kan si at spillet er overraskende underholdende, men brukermassen er RÆVVA! Jeg i løpet av mine timer i spillet har jeg blitt drept et tosiffret antall ganger av desperados som har klatret seg opp i næringskjeden, men har bare 2 positive møter med andre spillere. Traff på en som jeg jabba litt med i noen minutter, før vi til slutt våre veier skiltes. Vis jeg hadde spilt på en pve server, tror jeg det hadde blitt alt for lett, ettersom det er ingen farer bortsett fra bjørner. Short story: Hadde roamet gjennom en hel by og hadde limit i backpacken og var på tur hjem. Ble selvfølgelig skutt. Gikk fra Sørvestre hjørnet av mappet til nord øst, fant gearet mitt og ble skutt 5 sekunder etterpå! Jeg har mista litt piffen Hva du forventer egentlig? At H1Z1 er en sosial møteplass? Mulig det er det på PVE servere, men på PVP (people vs people) så er det selvfølgelig drepe eller å bli drept som gjelder. Hvis du mister piffen pga dette så er nok ikke H1Z1 spillet for deg.. First off, PvP står for player versus player Ellers så ja man skal forvente litt mer variasjon, om man sammenligner H1Z1 med f.eks DayZ i forhold til møte med andre spillere så tar DayZ seieren lett. I H1Z1 er det egentlig bare to "counters" det er mulig å komme borti, og det er drap eller prat, fint lite ekstra "RP" greier man kan gjøre. I DayZ kan man bli bevistløs, legge håndjern på osv.. Ellers så er det bare utrolig mye lette å drepe i H1 enn DayZ, ikke at dette er enn negativ ting, men kan godt ha noe å si iforhold til møte med andre Lenke til kommentar
Hurmlumhei Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Hva du forventer egentlig? At H1Z1 er en sosial møteplass? Mulig det er det på PVE servere, men på PVP (people vs people) så er det selvfølgelig drepe eller å bli drept som gjelder. Hvis du mister piffen pga dette så er nok ikke H1Z1 spillet for deg.. Neida, men her er det som sagt ovenfor, drap eller prat. Og jeg har opplevd 95% drap. Vet ikke om jeg overvurderer mindsettet til folk, men synes det er litt mye. Sist i går kveld var det en som fulgte meg i nesten 10 minutter, for å til slutt ende ta mitt liv når eneste jeg hadde på meg var en satchel og noen berries. Jeg mistet piffen da jeg gikk over HELE mappet og ble drept på samme plass. Til Devilaxe: Jeg studerer i utlandet og som eneste nordmann er jeg solo. Men igjen, håper å møte på en good-guy ingame slik at jeg har noen å spille sammen med. Endret 3. mars 2015 av Hurmlumhei Lenke til kommentar
annonaki Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Nå har jeg gitt dette en sjanse de siste 2 dagene og jeg kan si at spillet er overraskende underholdende, men brukermassen er RÆVVA! Jeg i løpet av mine timer i spillet har jeg blitt drept et tosiffret antall ganger av desperados som har klatret seg opp i næringskjeden, men har bare 2 positive møter med andre spillere. Traff på en som jeg jabba litt med i noen minutter, før vi til slutt våre veier skiltes. Vis jeg hadde spilt på en pve server, tror jeg det hadde blitt alt for lett, ettersom det er ingen farer bortsett fra bjørner. Short story: Hadde roamet gjennom en hel by og hadde limit i backpacken og var på tur hjem. Ble selvfølgelig skutt. Gikk fra Sørvestre hjørnet av mappet til nord øst, fant gearet mitt og ble skutt 5 sekunder etterpå! Jeg har mista litt piffen Hva du forventer egentlig? At H1Z1 er en sosial møteplass? Mulig det er det på PVE servere, men på PVP (people vs people) så er det selvfølgelig drepe eller å bli drept som gjelder. Hvis du mister piffen pga dette så er nok ikke H1Z1 spillet for deg.. First off, PvP står for player versus player Ellers så ja man skal forvente litt mer variasjon, om man sammenligner H1Z1 med f.eks DayZ i forhold til møte med andre spillere så tar DayZ seieren lett. I H1Z1 er det egentlig bare to "counters" det er mulig å komme borti, og det er drap eller prat, fint lite ekstra "RP" greier man kan gjøre. I DayZ kan man bli bevistløs, legge håndjern på osv.. Ellers så er det bare utrolig mye lette å drepe i H1 enn DayZ, ikke at dette er enn negativ ting, men kan godt ha noe å si iforhold til møte med andre potato tomato:) Joda, DayZ har absolutt flere muligheter som innbyr til mer RP enn DayZ, men nå er det jo stort sett KoS som gjelder der også. Kan ikke si jeg har opplevd så veldig mange RP situasjoner i mine nesten 500 timer i det spillet heller. Det blir stort sett en kamp mellom liv og død, løpe hver sin vei, eller å slå av en prat der også. Men mulig jeg har vært uheldig? Det DayZ skal ha cred for er at de har gitt oss muligheten til å spille på private servere hvor RP er ett krav. Så der har man muligheten til å oppsøke RP comunities om man ønsker det. Rekner med H1Z1 også åpner for dette i fremtiden. Ellers er vel mye av grunnen til at det er vanskeligere å drepe folk i DayZ ett resultat av en elendig spillmotor, og svært dårlig optimaliserte servere. Det er jo ren bingo hvem som vinner en skuddveksling grunnet all desync, fps drops, rollback og gudene vet hva slags bugs som kan dukke opp. Håper virkelig den nye spillmotoren Bohemia holder på å utvikle til DayZ fikser disse problemene. 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 true, har vel mye å si hvilken server du spiller på som du sier, har ikke spilt DayZ mye pga spillet bare føltes for clunky ut ( ) men har sitt på mange streamere, og det virker som du kan komme borti ganske så mye morsomt! 1 Lenke til kommentar
annonaki Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Hva du forventer egentlig? At H1Z1 er en sosial møteplass? Mulig det er det på PVE servere, men på PVP (people vs people) så er det selvfølgelig drepe eller å bli drept som gjelder. Hvis du mister piffen pga dette så er nok ikke H1Z1 spillet for deg.. Neida, men her er det som sagt ovenfor, drap eller prat. Og jeg har opplevd 95% drap. Vet ikke om jeg overvurderer mindsettet til folk, men synes det er litt mye. Sist i går kveld var det en som fulgte meg i nesten 10 minutter, for å til slutt ende ta mitt liv når eneste jeg hadde på meg var en satchel og noen berries. Jeg mistet piffen da jeg gikk over HELE mappet og ble drept på samme plass. Til Devilaxe: Jeg studerer i utlandet og som eneste nordmann er jeg solo. Men igjen, håper å møte på en good-guy ingame slik at jeg har noen å spille sammen med. Det er også mye opp til hva man gjør det til selv. Jeg spiller sammen med fem personer i H1Z1 som jeg har møtt ingame. Tre fra Belgia, en amerikaner og en svenske. En av de kom jeg i prat med etter at jeg først ble drept av han. Han klarte å snike seg innpå meg og ta meg ut med sin pil og bue. Godt taktisk spilt av han, og det fortalte jeg han når han looted meg. Det viste seg at han var en hyggelig fyr, og siden har vi spilt sammen flere ganger i uka. Men klart om man blir litt sur og mister piffen hvis man blir drept i denne typen spill, så går man glipp av slike ting. Man må ikke ta ting så seriøst. Dette er som sagt et PVP spill, og mye av moroa er jo faktisk å gå rundt å drepe folk, og mye av spenningen er jo at man kan bli drept når som helst. Er det RP du vil ha så anbefaler jeg private servere på DayZ eller aller helst Altis life. Spesielt sistnevnte byr opp til fantastisk RP:) Lenke til kommentar
annonaki Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 true, har vel mye å si hvilken server du spiller på som du sier, har ikke spilt DayZ mye pga spillet bare føltes for clunky ut ( ) men har sitt på mange streamere, og det virker som du kan komme borti ganske så mye morsomt! Ja, det har mye å si. Jeg liker veldig godt RP selv og spiller derfor mye Altis life. Der har jeg kommet bor i ekstremt mye morsomt. Ikke prøvd så mye RP i DayZ av samme grunn som deg. Spillet er rett og slett helt forjævlig clunky. Vet de holder på å lage ny spillmotor til DayZ; så forhåpentligvis blir det spillet knallbra når det er ferdig. Ellers så har vel H1Z1 utviklerne sagt at H1Z1 ikke bare er ett spill, men skal bli en plattform for forskjellige moduser. Vi har jo allerede battle royale, men har også hørt snakk om en life modus, så med tanke på RP, så ser jo fremtiden lovende ut også for H1Z1. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Håper de faktisk gjør noe bra ut av det, de har jo en knall motor til å backe det opp! Kan bli mye spennende ut av H1Z1 om de bare behandler spillerene like godt som de har til nå. Hørte SOE ble kjøpt av et innvisterings firma, håper ikke dette setter noe i negativ retning..(correct me if i'm wrong på det innvesteringsgreiene) Lenke til kommentar
Hurmlumhei Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Dette så rimelig fett ut. Hvor langt er de kommet i utviklingen? Er det verd å kjøpe det nå eller burde jeg bare vente? Etter dagens update ville jeg nok ventet. Denne kan by på udødelige zombies, eller at du blir stuck med et våpen uten å kunne avfyre. I tillegg har jeg hatt en haug med CTDs på bare 2 timer. Jeg legger ihvertfall spillet på "hylla" frem til neste update. Annonaki: Tok meg en ny runde nå på en ny server. Jeg holdt meg unna buen siden det var den som ble stuck, fant ingen udødelige, lydløse zombier, men CTD'et 2 ganger på 25 minutter. Håper de fikser det snart Endret 3. mars 2015 av Hurmlumhei Lenke til kommentar
annonaki Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Dette så rimelig fett ut. Hvor langt er de kommet i utviklingen? Er det verd å kjøpe det nå eller burde jeg bare vente? Etter dagens update ville jeg nok ventet. Denne kan by på udødelige zombies, eller at du blir stuck med et våpen uten å kunne avfyre. I tillegg har jeg hatt en haug med CTDs på bare 2 timer. Jeg legger ihvertfall spillet på "hylla" frem til neste update. Jeg har spilt fra serverne kom opp igjen og nesten helt frem til nå. Det eneste jeg har opplevd er at spillet krasjet når jeg logget av. Ser at flere har hatt problemer, så jeg tviler ikke på att du opplevde de, men det virker til å være veldig individuelt. Muligens server basert? Uansett hva det er så pleier de å fikse ting rimelig kjapt, så dette løser seg nok innen kort tid. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Dette så rimelig fett ut. Hvor langt er de kommet i utviklingen? Er det verd å kjøpe det nå eller burde jeg bare vente? Etter dagens update ville jeg nok ventet. Denne kan by på udødelige zombies, eller at du blir stuck med et våpen uten å kunne avfyre. I tillegg har jeg hatt en haug med CTDs på bare 2 timer. Jeg legger ihvertfall spillet på "hylla" frem til neste update. Jeg har spilt fra serverne kom opp igjen og nesten helt frem til nå. Det eneste jeg har opplevd er at spillet krasjet når jeg logget av. Ser at flere har hatt problemer, så jeg tviler ikke på att du opplevde de, men det virker til å være veldig individuelt. Muligens server basert? Uansett hva det er så pleier de å fikse ting rimelig kjapt, så dette løser seg nok innen kort tid. er en del problem med crashes as... random crashes... har opplevd selv flere og noen av de jeg spiller med crasher oxo så... inntil videre venter vi på fix. Lenke til kommentar
annonaki Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Dette så rimelig fett ut. Hvor langt er de kommet i utviklingen? Er det verd å kjøpe det nå eller burde jeg bare vente? Etter dagens update ville jeg nok ventet. Denne kan by på udødelige zombies, eller at du blir stuck med et våpen uten å kunne avfyre. I tillegg har jeg hatt en haug med CTDs på bare 2 timer. Jeg legger ihvertfall spillet på "hylla" frem til neste update. Jeg har spilt fra serverne kom opp igjen og nesten helt frem til nå. Det eneste jeg har opplevd er at spillet krasjet når jeg logget av. Ser at flere har hatt problemer, så jeg tviler ikke på att du opplevde de, men det virker til å være veldig individuelt. Muligens server basert? Uansett hva det er så pleier de å fikse ting rimelig kjapt, så dette løser seg nok innen kort tid. er en del problem med crashes as... random crashes... har opplevd selv flere og noen av de jeg spiller med crasher oxo så... inntil videre venter vi på fix. Vent i vei du:) Jeg derimot spiller uten problemer. Men som jeg sa, så tviler jeg ikke på at folk har problemer. Men det er individuelt og muligens server basert. For hverken jeg eller de jeg spiller med har opplevd noen problemer:) Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Spillet har vært stødig hos meg også. Nesten aldri noen kræsj.Håper de gjør det slik at våpen synes på kroppen og at durability på utstyr blir redusert på dem du skyter (slik som i DayZ). Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Spillet har vært stødig hos meg også. Nesten aldri noen kræsj. Håper de gjør det slik at våpen synes på kroppen og at durability på utstyr blir redusert på dem du skyter (slik som i DayZ). det er allerede durability på gear... og de nye character modellene som kommer, skal ha 10 forskjellige slots (sko/handsker osv) er designet til å vise våpen på rygg/pistol på hofta men slik det er nå så vil det ikke vises før dette blir lansert Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Spillet har vært stødig hos meg også. Nesten aldri noen kræsj. Håper de gjør det slik at våpen synes på kroppen og at durability på utstyr blir redusert på dem du skyter (slik som i DayZ). det er allerede durability på gear... og de nye character modellene som kommer, skal ha 10 forskjellige slots (sko/handsker osv) er designet til å vise våpen på rygg/pistol på hofta men slik det er nå så vil det ikke vises før dette blir lansert Vet det er durability på gear, men det burde vært noe slikt som i DayZ at om du skyter/dreper en spiller så vil loot få redusert durability (utifra hvor han ble skutt). Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Noen som har lyst til å spille sammen som en gruppe? Er vanskelig å avtale det med folk in-game. Møtte en fyr som het Naturkunnskap i går, men viste seg at micen min var av. Han fikk panikk og drepte meg. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) jeg kjøpte spillet i går, men har fått et lite problem.Når spillet mitt er ferdig med å laste mappet(har i7 xx og SSD) og jeg faller i fallskjermen, så kommer det allrede da opp beskjeder som "player xx killed player xx with an ak-47".Når jeg da lander på bakken er jeg ofte fucked pga. dem står klare bevæpna til tennene.Hvordan er dette mulig? Endret 30. oktober 2015 av Sangesland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå