Gå til innhold

Den store H1Z1 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Duplicate bug er fikset for en stund siden. Har merket en del aimbot, har blitt skutt ned av en helt random spiller sekundet jeg stikker hodet ut av huset. Kan være EKSTREMT heldig skudd men tviler sterkt.. Ikke første hackeren jeg møter.

Lenke til kommentar

Fant nettopp noens container med nesten 2000 shotgun shells, shotgun og noe annet snax... Noen som har cheata eller?

Naska med meg det jeg kunne bære :wee:

Spiller på Bonfire

nei det er bare utviklerne som har failet skikkelig på respawn og loot... lootet selv 2000 ar15, pistol og shotgun skudd... dropper ufattelig mye i politistasjonen det kan være opptil 300 kuler i et skap

Lenke til kommentar

Duplicate bug er fikset for en stund siden. Har merket en del aimbot, har blitt skutt ned av en helt random spiller sekundet jeg stikker hodet ut av huset. Kan være EKSTREMT heldig skudd men tviler sterkt.. Ikke første hackeren jeg møter.

jau de banner nå også tydligvis for duplicate, snakket litt med Whisenhunt developer på twitch og han snakket litt rundt dette at de ikke instant banner cheaterne, men at de blir litt fotfulgt, finne ut av hva slags "hack" de benytter seg av slik at de kan forhindre dette i fremdtiden. Jeg har selv sendt inn noen cheat reports til deres mail som de har referert til ang report av cheaters

Lenke til kommentar

Får håpe jeg ikke blir bannet for å ha ninjaet nesten 2000 sg shells da. :ph34r:

Kanskje de tror det er jeg som har gjort det. :ohmy:

haha tror ikke du trenger å bekymre deg... håper de fikser basebuilding og looten. Akkurat nå er det håpløst for mye lol, har et sted i pleasant valley jeg alltid finner pistol med ca 50 skudd, og det respawner på 5-15 minutter :eek:

Lenke til kommentar

Får håpe jeg ikke blir bannet for å ha ninjaet nesten 2000 sg shells da. :ph34r:

Kanskje de tror det er jeg som har gjort det. :ohmy:

haha tror ikke du trenger å bekymre deg... håper de fikser basebuilding og looten. Akkurat nå er det håpløst for mye lol, har et sted i pleasant valley jeg alltid finner pistol med ca 50 skudd, og det respawner på 5-15 minutter :eek:

Var inne 1 time i dagtidlig og var innom en sånn caravan camp. Plukket noe fra et par bord. Titter tilbake etter noen sekunder, nytt loot. Ikke lenge etter var det nytt loot på samme bordene...

Litt vel mye loot ja. Fikk også et tosifret antall kuler fra samme plassen.

Lenke til kommentar

Dere som har spilt H1Z1 en liten stund nå, hva kan man gjøre i spillet pr nå i early access?

Av crafting og non-combat scenarioer spesielt.

Du kan drive med basebygging og jakt. Du kan bygge store og kompliserte baser, og du kan jakte på rådyr, kaniner, ulver og bjørner. Du kan sette opp snarer og kaninfeller, eller bruke pil og bue. Eller kanskje du kan finne deg ei rifle og noe ammo.

Du kan crafte veldig mye. Alt fra ryggsekk, til verktøy og alt du trenger for å bygge en heftig base med alt du trenger for å overleve.

Hvis du ikke vil havne i PVP scenarioer så kan du logge inn på en PVE server, og folkene du møter der er relativt greie. En stor del av moroa med dette spillet er å møte andre spillere. Det er alltid en god mulighet for å møte noen du kan legge ut på ett eventyr med.

Personlig spiller jeg kun på PVP servere. Jeg liker muligheten for å sette en pil i panna på folk, og jeg liker risikoen for å bli drept. Zombiene er ikke noen trussel enda. Det er heller ikke ulvene. Bjørner er en stor trussel om du kommer for nær, men de er relativt sjeldne og lett å unngå. Derfor så synes jeg PVE blir litt kjedelig da man igrunn ikke har noen skikkelig trussel der.

Får satse på de øker antallet zombier ganske så drastisk snart:)

Endret av annonaki
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg merket nettopp hvor forferdelig optimization dette spillet har om man har 2+ monitorer. Jeg har to aktive skjermen, trenger ikke være noen ting på den andre, for så 20fps ingame, håper det er noe de fikser ganske snart :)

er mer bekymret over cheaterne og at basebygging er totalt ubrukelig atm =(

Lenke til kommentar

Jeg merket nettopp hvor forferdelig optimization dette spillet har om man har 2+ monitorer. Jeg har to aktive skjermen, trenger ikke være noen ting på den andre, for så 20fps ingame, håper det er noe de fikser ganske snart :)

er mer bekymret over cheaterne og at basebygging er totalt ubrukelig atm =(

Ikke noe å være bekymret over. Dette blir nok langt bedre når spillet nærmer seg ferdig:)

En ferdig produkt stiller nok langt sterkere enn en alpha som fortsatt er under utbygging når det kommer til juksing. De har forresten en flott anticheat service som banner folk. Selv har jeg sendt de ett par mailer å raportert cheating. Nå har jeg shadowplay aktivert, så det var null problem for meg å legge frem bevis også, og i begge tilfellene fikk jeg beskjed om at de har fått sine kontoer utestengt. Så om alle raporterer svina, så vil nok bare det redusere problemet mye.

Og når det kommer til basebygging, så vil det bli mye bedre når alt virker slik det er ment. I tillegg så regner jeg med det legges til flere muligheter etterhvert som for eksempel muligheten for høyere vegger og tak.

Lenke til kommentar

Merkelig! Har 2 aktive moinitorer selv, men har ikke merket noe til at det påvirker spillet nevneverdig. Skal prøve å skru den ene av, og se om jeg merker forbedring iallefall!

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis spilte H1Z1 sammen for et par dager siden. Vi satt inne i et hus og kokte vann, stekte mat etc, så kom det to franskmenn og prøvde å drepe oss, men vi klarte å drepe de istedenfor. Noen få minutter etterpå kommer den ene franskmannen løpende tilbake med en bjørn i hælene.

Hysterisk bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...