Gå til innhold

Den store H1Z1 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele greia virker som War Z (heter noe annet vås nå). Først må man kjøpe det (Alpha/Beta vel å merke), og så kan man pumpe inn penger til man blir blå i trynet om man vil, og være garantert våpen og det viktigste for å kunne "vinne". Dette er faktisk per definisjon <Betal for siger> og gjør at jeg holder meg langt vekke inntil videre. Deres pressemeldinger om disse funksjonene er jo hårreisende, og alt for typisk et spill som kun har ett formål, og det er å tjene mest mulig penger på flest mulig korttenkte, ukritiske og naive løkhuer.

Anmeldelsene på Steam ser og ut til å rase nedover, og til og med der ser alt ut som War Z. Hatingen sprer seg på nettet, og spillet i seg selv SER jo faktisk ut som det drittspillet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folkens spillet er magisk! Alt flyter så smooth! Dette her har et super potensiale! Digger hvordan craftinga osv fungerer, og det blir sikkert bedre også! Når de hotfixer loot drops nå snart også så blir det en enda bedre spill opplevelse. Har vært en stor mangel hvor man brått ender opp med å loote 20-30 skap/bokser uten å få noe som helst så det har tatt veldig lang tid. Men dette skal bli fikset nå snart ifølge Smedley.

Når fler Eu Servere kommer opp også forsvinner que tidene på de få serverne som er i Eu også.

Drepte nettop en full geara fyr med pil og bue :D fikk våpen og backpack og alt sammen.... det varte i 10 minutte så ble jeg buet ned selv haha.. off! Nei blir gamings ikveld! Virker lovende

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke for å beskytte H1Z1 men fikk noen timer på en character idag, og jeg må si, utrolig mye bedre enn mine første timer i DayZ og Rust. Har vært og vil være en veldig ustabil launch de neste dagene men jeg har faktisk troen på dette spillet :)

Det "sies" at Air drops skal patches slik at de detter en random plass, slik at det lenger ikke er P2W, og det er jo bare fantastisk :D

Ellers så kommer det maaange mer EU servere i følge H1Z1 devs på twitter, det vil nok fikse de sykelig lange ventetidene (3 timer :ohmy: ) på serverene..

Men uansett til dere som vurderer å kjøpe det, vent til ting roer seg litt, kjøper du det idag, er det nok stor sjanse for at opplevelsen blir mer negativ enn positiv :)

Du har et godt poeng her... vis dere klarer å vente noen dager til hvertfall så vil dere nok ha en større sjangs til å føle at man har kjøpt et spill som er verdt å kjøpe. Fler servere, mer loot og slike ting vil være fikset.

140 kr er heller ikke så mye... jeg var flaks og vant giveaway i går på stream, lol...

• Liker 1
Lenke til kommentar

P2W blir partly fjernet i neste patch :D

Har troa på Sony her altså, gi dem litt tid til å få opp EU servere og å patche bugs, så har dette sykt potensial! :)

folk klager på p2w men hallo :p jeg drepte en dude med pil og bue, han hadde shotgun/full gear. De kan kjøpe våpen så mye de vill så kan jeg drepe de og få alt uten å betale noe, funker fint for meg det ! =) blir også bedre når resten av gjengen min kommer på så vi kan teame opp bandit style og drepe p2w folka!

• Liker 1
Lenke til kommentar

P2W blir partly fjernet i neste patch :D

Har troa på Sony her altså, gi dem litt tid til å få opp EU servere og å patche bugs, så har dette sykt potensial! :)

folk klager på p2w men hallo :p jeg drepte en dude med pil og bue, han hadde shotgun/full gear. De kan kjøpe våpen så mye de vill så kan jeg drepe de og få alt uten å betale noe, funker fint for meg det ! =) blir også bedre når resten av gjengen min kommer på så vi kan teame opp bandit style og drepe p2w folka!

Men digger litt ideen at en dude kan kjøpe en airdrop, så kommer den ikke til han en gang :D pappagutt-gamere kommer til å hate det :lol:

Lenke til kommentar

Poenget er jo at de løy. De sa du ikke kunne kjøpe våpen. Du kan kjøpe våpen.

Det er ikke greit.

Syns faktisk ideen er god så lenge den fungerer. Hvis air-drop'en blir helt random, slik at en må planlegge dette før en bruker penger på noe, så blir det jo spiller-content som kan favne alle. Det skaper en hotspot som automatisk blir krig.

Det hadde vært noe helt annet om man fikk det rett i fanget. Da blir det P2W. Men må en jakte etter dette så blir det jo noe annet. Det følger en risiko med, selv om noen nok vil gjøre dette midt på natten.

Endret av oophus3do
Lenke til kommentar

Regner ikke med du enda spiller :D?

Spilte du på EU? isåfall hvilken :p?

Er håpløst å spille på NA server, lagger som bare f**n

Spiller på NA server atm as har Fiber så funker fett 0 lagg as, blir bytte til eu når det kommer 200 nye servere innen Tirsdag!

Lenke til kommentar

Gjort er gjort uansett nå. Spillet er på førsteplass på top selling på Steam. Fatter ikke, folk har gått rett på limpinnen igjen.

Folk glemmer fortere enn de lærer. Spillbransjen må være den greieste bransjen å snike til seg penger i. Hype går over stokk og stein, folk er ekstremt naive og kan hate og elske om en annen. "jai drepa mann med pill å bua, da r d greit at otviklara lyga d ike væra pei tu winn jai drepa mann som kjopa massa airdråpp". Det er så gale at det er blitt humoristisk!

Lenke til kommentar

Sykt hvor Internet har tatt av om dette spillet. Får se om en stund :)

Avventer å se om air drops er så p2w som reddit skal ha det til.

Med tanke på at det skal være et survival spill så blir det jo p2w når airdroppene skyter inn alt for mye items inn på serveren.

De nevnte at det ikke skulle droppe verken våpen eller ammo fra airdroppene men det dropper alt fra assault rifler til sniper rifler selv om devene sier at kun pistol og shotgun skal være i loot table.

Det jeg klør meg i hodet over er at folk betaler for å være alpha spillere i et fremtidig F2P spill, i 2014 så lærte de fleste at early access er helt ræva å burde unngås og nå er det early access sammens med et sony spill.

Sony har fucket opp de fleste f2p spillene de har prøvd seg på.

Lenke til kommentar

Jeg brukte 130 kroner på alphaen. har fått godt over 7 timer totalt nå, jeg angrer absolutt INGENTING på kjøpet på denne tid. Etter Patchen er serverene utrolig stabile om du bare kommer deg inn :p Tilogmed US serverene er mer enn spillbare. Som de nevner vil de "nerfe" airdrops slik at det er mye mer random hvor de droppes..

En ting kan jeg si, dette er ikke en War Z v2 ;) Har trua til 1000 og føler allerede jeg har fått igjen det jeg betalte for :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...