Lixxon Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Ikke lenge igjen nå folkens Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Skal definitivt prøve det. Er jo F2P(?) så har ikke mye å tape på det.Håper det går ann å "holstre/hylstre" våpenet så mann slipper å vifte rundt på det hele tiden. Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Gleder meg til i morgen nå Kanskje dette blir det første early access spillet jeg kjøper. Betryggende å vite at det står et ordentlig studio bak ihvertfall. Det er ikke f2p fra starten av så om du har tenkt det må du nok vente en stund. Endret 14. januar 2015 av Tønne 1 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Gleder meg til i morgen nå Kanskje dette blir det første early access spillet jeg kjøper. Betryggende å vite at det står et ordentlig studio bak ihvertfall. Det er ikke f2p fra starten av så om du har tenkt det må du nok vente en stund. jau gleder meg selv.. håper mapper blir oppgradert fort pga tror det mappet som er på early acess er litt lite?! hvertfall sett slik ut på stream! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Det er ikke f2p fra starten av så om du har tenkt det må du nok vente en stund. Finner ingen steder det går ann å betale for spillet. Dette sier Steam: Will the game be priced differently during and after Early Access? “Initially available as a Steam Early Access title with optional in-game RMT marketplace purchases, H1Z1 will later launch as a Free to Play. Your Way™ title with optional in-game RMT marketplace purchases.” Endret 15. januar 2015 av PantZman Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Det er ikke f2p fra starten av så om du har tenkt det må du nok vente en stund. Finner ingen steder det går ann å betale for spillet. Dette sier Steam: Will the game be priced differently during and after Early Access? “Initially available as a Steam Early Access title with optional in-game RMT marketplace purchases, H1Z1 will later launch as a Free to Play. Your Way™ title with optional in-game RMT marketplace purchases.” når spillet er ferdig skal det vist være f2p, men for å teste alpha beta må du paye opp 20 dollar/euro. Spillet blir kanskje ikke lansert komplett ferdig før om minst 1 år+? så vil du ikke betale må du muligens sitte å vente helt til release før du kan spille spillet, F2p. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Det er ikke f2p fra starten av så om du har tenkt det må du nok vente en stund. Finner ingen steder det går ann å betale for spillet. Dette sier Steam: Will the game be priced differently during and after Early Access? “Initially available as a Steam Early Access title with optional in-game RMT marketplace purchases, H1Z1 will later launch as a Free to Play. Your Way™ title with optional in-game RMT marketplace purchases.” når spillet er ferdig skal det vist være f2p, men for å teste alpha beta må du paye opp 20 dollar/euro. Spillet blir kanskje ikke lansert komplett ferdig før om minst 1 år+? så vil du ikke betale må du muligens sitte å vente helt til release før du kan spille spillet, F2p. Hvor får jeg kjøpt det da? Finner ingen steder å kjøpe tilgang til early access alpha. Alt Steam sier er at spillet blir tilgjengelig i kveld. Og dette da: Once released for Early Access Alpha, those who choose to purchase should anticipate an evolving feature set, bugs, incomplete content, missing features, and potentially game breaking issues. Early Access is designed for those wishing to support the ongoing development of H1Z1 and be a part of shaping its future and allows us to develop H1Z1 side-by-side with our players.” Fremdeles... ingen plass jeg kan putte inn pengene mine. Edit: Er det "allaccess" jeg må ha? Endret 15. januar 2015 av PantZman Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Hvor mye vil det koste? Er det verdt å bruke så mye på noe som kommer til å bli f2p? Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 20 eller 40 dollar, (140 kr) Er releaset nå gogo play, gamer atm Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Så er det noen som har plukket opp spillet på Steam?Det er ikke akkurat positive ting de snakker om i review delen.Øverste review på Steam... "We will NOT be selling Guns, Ammo, Food, Water... i.e. That's kind of the whole game and it would suck in our opinion if we did that.""8) We have made the decision to allow paid for airdrops into the game with things like guns and other things being randomly selected as part of the airdrop. We’re making them highly contested and building a whole set of rules around this, but you should be aware that our goal is to make this a way to keep things interesting on the servers but still be contested. If these offend your sensibilities just know that they are going to be there. We have gone out of our way to make sure the airdrops are contested in-game and that you can’t simply expect to easily walk about to the airdrop and grab it. Even if you paid for it. "gg 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Hvordan er spillet? Sett litt på streams og det minner meg en del om WarZ noe som ikke er bra. Animasjonene og ting ser veldig enkelt ut og arkade. I DayZ så har man en stor og detaljert verden som ser innbydende ut. Ser veldig generisk ut det jeg har sett sålangt. Kanskje jeg tar feil. Men at det går an å betale for weapon drops...... Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Skal ikke mye til for at det er bedre enn DayZ hvertfall, må være det værste jeg har brukt pengene mine på i steam. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Fleste reviews er selvfølgelig basert på at de ikke får spille... La meg kl 24 da spillet endelig var mulig å kjøpe&laste ned.Nå i dagtidlig har jeg prøvd å starte spillet i 1-2 timer uten hell.Drar nå på jobb og håper problemene fordufter til jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Vel det er første dag med Alpha så det er fortsatt svært tidlig å si. Det beste er nok å vente til spillet er mer ferdig. Ser ut som mesteparten behandler spillet som et ferdig produkt. Jeg kjøpte det selv i går da jeg har tro på de skal få dette til etterhvert. Skal prøve nå, men er så å si kø på alle EU serverne. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Vell selvfølgelig behandler mange dette som et ferdig produkt, det blir reklamert akkurat som det er ett Airdrop funskjonen MÅ vekk, eller nerfet som bare faen, eller så er dette spillet ødelagt før release. 90% av hypen min på dette spillet var hvor vanskelig det skulle bli å overleve osvosv, men sånn som det er nå, kan man bruke 10 kr, for å garantert få våpen.. Uansett om jeg selv aldri kommer til å bruke en krone på ingame stuff, så er det sikkert at andre gjør det, og ødelegger balansen på en server.. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Så er det noen som har plukket opp spillet på Steam? Det er ikke akkurat positive ting de snakker om i review delen. Øverste review på Steam... "We will NOT be selling Guns, Ammo, Food, Water... i.e. That's kind of the whole game and it would suck in our opinion if we did that." "8) We have made the decision to allow paid for airdrops into the game with things like guns and other things being randomly selected as part of the airdrop. We’re making them highly contested and building a whole set of rules around this, but you should be aware that our goal is to make this a way to keep things interesting on the servers but still be contested. If these offend your sensibilities just know that they are going to be there. We have gone out of our way to make sure the airdrops are contested in-game and that you can’t simply expect to easily walk about to the airdrop and grab it. Even if you paid for it. " gg Litt mer info: 3 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Så er det noen som har plukket opp spillet på Steam? Det er ikke akkurat positive ting de snakker om i review delen. Øverste review på Steam... "We will NOT be selling Guns, Ammo, Food, Water... i.e. That's kind of the whole game and it would suck in our opinion if we did that." "8) We have made the decision to allow paid for airdrops into the game with things like guns and other things being randomly selected as part of the airdrop. We’re making them highly contested and building a whole set of rules around this, but you should be aware that our goal is to make this a way to keep things interesting on the servers but still be contested. If these offend your sensibilities just know that they are going to be there. We have gone out of our way to make sure the airdrops are contested in-game and that you can’t simply expect to easily walk about to the airdrop and grab it. Even if you paid for it. " gg Litt mer info: Snakk om å drite på draget. Trodde de at ingen ville oppdage dette eller hva :s Jeg har ikke følgt noe spesielt med spillet, hørte bare om at det kom til early access. Har ingen planer om å kjøpe det heller men prøver kanskje det ut når det kommer ut som f2p. Endret 16. januar 2015 av -Léon- 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 For engangsskyld har jeg klart å holde pengene i lommeboken og ikke blitt med på hypen. Glad for at jeg gjorde det. 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Ja, det beste er å vente til det finnes massevis av brukere (f.eks. Steam reviews) som selv kommenterer om spillet er bra eller dårlig. Jeg klarte heldigvis å vente med AC: Unity og Far Cry 4, og venter lett et halvt år+ før jeg rører de. Endret 16. januar 2015 av Orwandel Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Ikke for å beskytte H1Z1 men fikk noen timer på en character idag, og jeg må si, utrolig mye bedre enn mine første timer i DayZ og Rust. Har vært og vil være en veldig ustabil launch de neste dagene men jeg har faktisk troen på dette spillet Det "sies" at Air drops skal patches slik at de detter en random plass, slik at det lenger ikke er P2W, og det er jo bare fantastisk Ellers så kommer det maaange mer EU servere i følge H1Z1 devs på twitter, det vil nok fikse de sykelig lange ventetidene (3 timer ) på serverene.. Men uansett til dere som vurderer å kjøpe det, vent til ting roer seg litt, kjøper du det idag, er det nok stor sjanse for at opplevelsen blir mer negativ enn positiv Endret 16. januar 2015 av Zunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå