Bulle Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Noen som sitter med erfaringer med bruk av Canon S20, bla hvordan unngå "rare" farger i ansikter med brukav blitz inne. Dessuten hvordan unngår "blå" bilder når man tar bilder ute, med snø og relativt lite dagslys Lenke til kommentar
kjell-bjarne Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 ja dette lurer jeg på også.....noen som vet noe ? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 auto levels og auto colors i photoshop Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Dette har med hvitbalanse å gjøre. Jeg antar at kameraet har mulighet for manuell hvitbalanse? Bruk den utendørs i snø. Innendørs med blits kan du eksperimentere litt med innstillinger, bruk gjerne fast forvalg med blits. MLW Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Dette har med hvitbalanse å gjøre. Jeg antar at kameraet har mulighet for manuell hvitbalanse? Bruk den utendørs i snø. Innendørs med blits kan du eksperimentere litt med innstillinger, bruk gjerne fast forvalg med blits. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå