Gå til innhold

Apple vil snart gi deg lyd gjennom ladekontakten

Anbefalte innlegg

Har du i det hele tatt peiling på DAC og hva en digital kobling som Lightning kan legge opp til og den kan jo også sørge for å kjøre strøm til hodetelefoner med aktiv støydempning så du slipper disse batteriene som blir tomme hele tiden..

Det hadde kanskje vært lurere å kjøre strøm fra batteriene i hodetelefonene til iPhone? Folk rundt meg er ofte på jakt etter strøm til sine iPhones ..

Vil en DAC (som også bruker strøm) innmontert i en hodetelefon gi bedre lyd enn den DAC'en som sitter i iPhone? I så fall kan det jo være verdt det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Apple er best, hadde det vært opp til meg skulle android og de andre tulle mobilene blitt slått konkurs

Slapp av, vi har skjønt hvor landet ligger.

Hva land? Jeg snakker om apple nå

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

If you're in a hole, stop digging.

Heh? Skjønner ikke hva du snakker om, uansett denne tråden handler jo om apple så da er det helt greit å diskutere apple og ikke minst iphone som det gjelder. Det er faktisk ikke off topic

Lenke til kommentar

Med hodesett koblet til via Lightning-kontakten vil du kunne sette telefonen til å automatisk åpne apper eller kontrollere langt mer enn bare avspilling.

Vel dette har eg gjort på android lenge. Kobler eg til headsett så starter Spotify,kobler eg til bluetooth i bilen så starter Spotify,kan også velge at andre program skal starte. Så ikkje noe nytt der. Bare at laste ned Smart Connect på play store

• Liker 2
Lenke til kommentar

...

Hva i all verden har det at du syns iphone 5 er bra å gjøre med at eplet har en helt idiotisk forretningsmodell som kun går ut på gi ut mest mulig proprietært møkk for egen vinning?

Slapp av mann, han tuller/troller nok bare, og om det så ikke stemmer er jo han bare 12 år så who cares.

Jeg tuller ikke, troller ikke og er ikke 12, vist man er et troll eller 12 år fordi man forsvarer apple så er det helt tullete...

Er 22 år gammel mann btw..

Appel er best som har markedsandel på 10-15% (Synkende)?

Hmm... ok

Apple er millionærer, forklar det?

Folk kan si det dem vil, dem kan slurve og kalle meg troll eller 12 åring som forresten er langt over ferdig brukt fornærmelse. Apple er best, hadde det vært opp til meg skulle android og de andre tulle mobilene blitt slått konkurs

Google, htc, samsung, jeg, med flere er også millionærer. Forklar det?

Huff for noen trolleposter... :hm:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

...

Hva i all verden har det at du syns iphone 5 er bra å gjøre med at eplet har en helt idiotisk forretningsmodell som kun går ut på gi ut mest mulig proprietært møkk for egen vinning?

Slapp av mann, han tuller/troller nok bare, og om det så ikke stemmer er jo han bare 12 år så who cares.

Jeg tuller ikke, troller ikke og er ikke 12, vist man er et troll eller 12 år fordi man forsvarer apple så er det helt tullete...

Er 22 år gammel mann btw..

Appel er best som har markedsandel på 10-15% (Synkende)?

Hmm... ok

Apple er millionærer, forklar det?

Folk kan si det dem vil, dem kan slurve og kalle meg troll eller 12 åring som forresten er langt over ferdig brukt fornærmelse. Apple er best, hadde det vært opp til meg skulle android og de andre tulle mobilene blitt slått konkurs

Google, htc, samsung, jeg, med flere er også millionærer. Forklar det?

Huff for noen trolleposter... :hm:

Jeg har allerede sagt det ikke er trolling og har også sagt det ikke er off topic. Hvorfor sier du da det er trolle poster?

Iphone og apple er best, det står jeg fast på, vist jeg er troll for å like apple så er andre troll for å like samsung...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Du er i allefall veldig uvitende. Du hiver deg i diskusjoner i tema som jeg tviler på du har greie på over alt. :nei:

Jeg er ikke uvitende, om du sier det bryr meg ekstremt lite...

Er mer vitendes enn fleste her så det :)

Lenke til kommentar

Du er i allefall veldig uvitende. Du hiver deg i diskusjoner i tema som jeg tviler på du har greie på over alt. :nei:

Jada.

Endret av JoseCuervo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jada, husk hvorfor du fikk ferie sist da.....

Hva har det med saken å gjøre? Man blir ikke utestengt for å like apple og forsvare det, om det var tilfelle hadde forumet vært ganske tomt. Jeg har all rett til å si apple er best og diskutere det. Som nevnt ovenfor er dette en tråd som omhandler apple så da går det helt fint jeg diskuterer apple :)

Lenke til kommentar

Jeg har allerede sagt det ikke er trolling og har også sagt det ikke er off topic. Hvorfor sier du da det er trolle poster?

Bra du informerer oss andre om at dine poster ikke er trolling eller off topic :roll:

Btw, dette forumet trenger en block/skjul post funksjon.

Endret av Jalladoode
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Bra du informerer oss andre om at dine poster ikke er trolling eller off topic :roll:

Btw, dette forumet trenger en block/skjul post funksjon.

Det har det allerede, gå inn på ingnoreringslisten og klikk på ignorer innlegg :)

Lenke til kommentar

Har du i det hele tatt peiling på DAC og hva en digital kobling som Lightning kan legge opp til og den kan jo også sørge for å kjøre strøm til hodetelefoner med aktiv støydempning så du slipper disse batteriene som blir tomme hele tiden..

Det hadde kanskje vært lurere å kjøre strøm fra batteriene i hodetelefonene til iPhone? Folk rundt meg er ofte på jakt etter strøm til sine iPhones ..

Vil en DAC (som også bruker strøm) innmontert i en hodetelefon gi bedre lyd enn den DAC'en som sitter i iPhone? I så fall kan det jo være verdt det.

Ja, et hodesett vil ha potensiale til å bli bedre. Men tror det blir dyrt. Og lurer på om flesteparten som er så kresne heller vil lytte til musikken sin andre steder enn på tbanen på vei til jobb (trolig et snevert marked). Innen noen respekterte produsenter kaster seg på har sikkert Apple skiftet plugg igjen.

Som du er inne på, må man antageligvis ha med seg et bilbatteri for å holde ut dagen.

Men er pluggen solid nok? Vil heller ha trådløst ladbare selv om batteritiden på dem bare skulle vart et par timer.

Lenke til kommentar

Apple skiftet plugg igjen? Du er vel klar over at Apple er et av de selskapene som har holdt seg til sin kobling lengst? De hadde tross alt 30-pin kontakten i sirkus 10 år, lenger enn de nesten noe annen produsent kan skryte på seg å ha brukt en og samme tilkobling, det er vel ingenting som tilsier at Lightning vil forsvinnende med det første, heller tvert imot.

Man må bare elske når folk kommer med hatefulle innlegg helt uten opplegg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Apple skiftet plugg igjen? Du er vel klar over at Apple er et av de selskapene som har holdt seg til sin kobling lengst? De hadde tross alt 30-pin kontakten i sirkus 10 år, lenger enn de nesten noe annen produsent kan skryte på seg å ha brukt en og samme tilkobling, det er vel ingenting som tilsier at Lightning vil forsvinnende med det første, heller tvert imot.

Man må bare elske når folk kommer med hatefulle innlegg helt uten opplegg.

Vi snakker om en kobling for hodetelefoner her, 10 år er ikke imponerende lenge i audioplugg-sammenheng. Å kunne drive med strøm fra enheten er marginalt nyttig for noen typer klokker, men å ha DACen i hodetelefonene ser jeg ikke på som spesielt nyttig.

AtW

Lenke til kommentar

For en barnehage dette forumet har blitt.

Slutt med skitkastingen og diskuter på en skikkelig måte .

Vi har alle forskjellige meninger men gjør nå dette på en sakelig måte ..... ?

Takk for ditt innlegg som bidro positivt til debatten og dens tema, og ikke hadde negative karakteristikker om andre debattanter i det hele tatt. Det gikk foran som ett godt eksempel.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...