T Å Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hei!Dette er egentlig litt flaut å spørre om, men lurer på hva det kan være...:De siste 4-5 månedene har jeg slitt med slimklumper i halsen som gjør vondt. En dag kan jeg plutselig kjenne at jeg har skikkelig vondt i halsen og kremter opp en gul slimklump (ekkelt, i know). Med en gang jeg får den opp, gjør det ikke vondt i halsen lenger og jeg kjenner at det ikke er så "trangt" i halsen lenger. Senere på dagen eller neste dag, har det dannet seg ny klump og halsen svir. Er så ekkelt, for når jeg kremter mye kommer det opp i halsen slik at jeg brekker meg. For en liten stund siden, hosta og kremta jeg slik at klumpen kom halveis opp. Deretter begynte jeg å brekke meg skikkelig før jeg endelig fikk spyttet opp klumpen. Fargen var gul med litt rødt i. Som sagt er det veldig ekkelt og kvalmende, men jeg lurer på om noen av dere vet hva dette kan være? Hva kommer det av? Noen som har hatt det? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Du må sef til fastlegen, de vet råd. Aldri hört om tilfellet för. Men ofte er det snakk om bakterie eller virusinfeksjon som skaper slim. Men legen vet sånt, jeg vet lite om sånt.... Edit 4-5 MÅNEDER??? Gå til legen da, er du for ung så få foreldrene dine til å kjöre deg til legen. Bestill idag sånn at du får time fort. Du kan si det har värt sånn lenge og at det er BLOD i slimet. Blod i hoste er alltid lik LEGETIME. Jeg vet ikke hva det er, men i vinter når jeg hostet litt blod sa legen at det var Lungebetennelse. Det MÅ du ha antibiotika for. Endret 5. juni 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Betennelse i skjoldbrukkjertelen kanskje? Høres ut som noe legen BØR se på. Viktig å sjekke før d eventuelt utvikler seg til noe mer. Det at det er blod høres skummelt ut. Ring med en gang legekontoret er åpent og fortell alt. Endret 9. juni 2014 av MoonLight 1 Lenke til kommentar
T Å Skrevet 6. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2014 Takk for svar, har bestilt meg en legetime! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg