Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har ganske ofte samme "mareritt" rett før jeg våkner

Gintoki

Anbefalte innlegg

Enkelte ganger så kan jeg ende opp med en utrulig ubehagelig smerte eller tirring på en nerve eller noe på venstre side (ved ribbeins området) rett før jeg våkner, med at hver gang det inntreffer så er det som om en "intens kilenerve" slår til å skaper intens ubehag å "lammer 95%" av kroppen slik at jeg så vidt kan bevege meg (akurat som om da den ubehagelige følelsen er aktiv så er det som om hele kroppen sover eller er så og si nesten helt lammet..

Å etter en liten stund (2-15 sec, kommer an på hvor lang tid jeg bruker på å komme meg ut av det) så klarer jeg å vekke meg ut av det med at jeg nesten kaster kroppen på andre siden.

For tør nesten ikke lengte å sove på venstre side lengre for er redd for at samme smerte skal intreffe enten i våken tilstand eller da jeg sovner..

Å jeg har fått det ganske ofte i det siste... samme med en annen extrem ubehag jeg har i samme tilfelle til tider hvr det da kjennes ut som om det er hjertet. Det intreffer da at det kjennes ut som om jeg får " Ventricular tatchycardia" med den samme intense ubehagelige følelsen som den nevnt over..

Noen som vet årsaken til dette?

Endret av Gintoki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...