Vovegog Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Hei alle sammen!Kjøpte meg en Intel 530, 120GB SSD disk litt tilbake, installerte den i dag men får den ikke til å bli gjenkjent av datamaskinen. Har et ASUS P8P67 hovedkort og Haf-X Full-Tower kabinett fra Cooler Master, stappa SSD disken i den øverste integrerte dockingen i kabinettet (ligger da oppå min hoveddisk), kobla til en SATA-ledning til hovedkortet i samme type input som min hoveddisk er koblet til, men når jeg så starter opp datamaskinen igjen så er det absolutt null respons. Jeg finner ikke SSD'n i enhetsbehandling eller i "Min Datamaskin". Hjelp? Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Har du koblet strøm til disken? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Du må gi ssd'en en formatering.høyreklikk på min datamaskin, behandle, disk behandling, å så formater ssd'en. For den har ingen egen partisjon ennå, Lenke til kommentar
Vovegog Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 Har du koblet strøm til disken? Ja, den har strøm. Dukker den opp i BIOS? Har ikke sjekket..? Hva skal jeg se etter? Lenke til kommentar
Vovegog Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Du må gi ssd'en en formatering. høyreklikk på min datamaskin, behandle, disk behandling, å så formater ssd'en. For den har ingen egen partisjon ennå, Trykte inn der du sa, kom opp en pop-up: "Du må initialisere en disk for at Behandling av logiske disker skal få tilgang til den. Velg disker: Disk 0" Er det dette jeg må trykke meg gjennom? Tør ikke gå videre uten svar, lol. Edit: Tok sjansen, det var den jeg måtte gjennom ja. Formaterer nå, as we speak. Takk til Gintoki, og alle andre. Endret 4. juni 2014 av Vovegog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå