Malmern Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Hei,prøver å søke opp adressa på kapaks,men får følgende feilbeskjed: "Statuskode: 210 Adressen er ukjent i Telenors nettdokumentasjonssystemer."Prøvde også tlf. nr.,men da kom denne beskjeden opp:"Statuskode: 420 Telefonnummeret det søkes på, har ikke linjeføring. Produktvalidering ikke mulig." Mulig jeg taster inn for lite info / feil info?Har fyllt ut følgende:FAR ID: Kommune (navn el nr): Kommunen jeg bor i, f.eks Tønsberg. Gårdsnummer: Bruksnummer: Vei (navn el nr): Gata jeg bor i, f.eks Gågata. Husnummer: Nr. på huset jeg bor i, f.eks 34 Husbokstav/festenr.: Etasje: Leilighet/seksjonsnr.: De jeg ikke har fyllt ut,har jeg ingen info om. Endret 4. juni 2014 av Malmern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Det kan være at det ikke er telefonkabel til bygningen. Er dette enebolig, flermannsbolig eller blokk? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Det er telefonkabel til bygget,det er en enebolig,og vi har hatt fasttelefon før,jeg har allerede ADSL2+,men tenkte å sjekke om jeg kan få mer enn det jeg har allerede.Sjekka direkte på Telenor.no,og der står det at jeg kan få inntil 40/10. Endret 5. juni 2014 av Malmern Lenke til kommentar
sicios Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Skal holde å fylle ut: Kommune(navn el nr): Vei (navn el nr) Husnummer: Endret 5. juni 2014 av sicios Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Legg inn telefonnummer til en av naboene. Du vil normalt ha samme data som de.Hva måler du på dagens ADSL2+? Har du nærmere 20Mbit, så bør VDSL bli greit. Lenke til kommentar
mekas Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Finn ditt kommunenummer her: http://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_norske_kommunenummer . Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 Finn ditt kommunenummer her: http://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_norske_kommunenummer . Takk, fikk endelig opp info! Total linjelengde inkludert inntak: 756 meter Lengde på inntak: 100 meter (standard) Tråddiameter: 0,6 mm Høyeste nedlastingshastighet pr trådpar: 40000 Høyeste opplastingshastighet pr trådpar: 10048 Da blir det nok 40/10 på meg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå