Kurt Lekanger Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Du kan vinne en Samsung Galaxy S5, en Playstation 4 og premier fra Steelseries i vår sommerkonkurranse.KONKURRANSE: Ta sommerens sprøeste mobilbilde Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hei, jeg har to spørsmål. 1. Må bildet være tatt i Norge? 2. Må bildet være tatt i år? Lenke til kommentar
daniyal-71 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hei, jeg har to spørsmål. 1. Må bildet være tatt i Norge? 2. Må bildet være tatt i år? 1) nei, tror det kan være hvor som helst 2) ja må bruke mobil Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 6. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2014 Hei, jeg har to spørsmål. 1. Må bildet være tatt i Norge? 2. Må bildet være tatt i år? Hei, bildet kan være tatt hvor som helst i verden, og det spiller heller ingen rolle om bildet er nytt eller gammelt. De eneste kravene vi stiller, er at bildet er tatt med en mobiltelefon - og at det er morsomt, sprøtt eller annerledes, og får oss til å trekke på smilebåndet. :-) Husk å stemme på ditt eget bilde (trykke hjertet på bildet), og bruk gjerne Facebook-delingsknappen når du har klikket deg inn på bildet for å få vennene dine til å stemme på ditt bidrag. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Synd at jeg ikke kan vinne noen av disse, har verken mobil eller noe form for kamera Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Ser ikke ut til at folk forstår at bildene må være tatt med mobikameraet. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2014 Ser ikke ut til at folk forstår at bildene må være tatt med mobikameraet. Bilder som ikke er tatt med mobilkamera blir luket ut før vi kårer vinnerne. 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Ser ikke ut til at folk forstår at bildene må være tatt med mobikameraet. Bilder som ikke er tatt med mobilkamera blir luket ut før vi kårer vinnerne. Bra jobba! Lenke til kommentar
G Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Lodder dere ut kalven? Jeg vil ha 1 Lenke til kommentar
emil1230 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 hei,går det ann og bruke ipad/ipod touch? Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 hei,går det ann og bruke ipad/ipod touch? Mobil og nettbrett går fint. iPod touch også :-). Grensen går ved kompaktkameraer og mer avansert enn det. Fint om dere laster opp bildene ubehandlet, slik at EXIF-data i bildet beholdes. Da kan vi se hvilken mobiltelefon/nettbrett bildet er tatt med. Lenke til kommentar
G Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Kan man ta bilde med mobilen av et utskrevet foto? Eller blir det for dårlig kvalitet i resultatet av slikt? Blir det forkastet om dere ser at dette er gjort? Hva skal dere bruke fotoene til egentlig? Sånn sett bort fra konkurranseaspektet og det å gire folk opp til å bidra og å ha det gøy? Endret 13. juni 2014 av G Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 13. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2014 Kan man ta bilde med mobilen av et utskrevet foto? Eller blir det for dårlig kvalitet i resultatet av slikt? Blir det forkastet om dere ser at dette er gjort? Hva skal dere bruke fotoene til egentlig? Sånn sett bort fra konkurranseaspektet og det å gire folk opp til å bidra og å ha det gøy? Poenget er at det skal være mobilbiler, så å ta bilde av et foto som er tatt med for eksempel et kompaktkamera går ikke. :-) Vi kommer ikke til å bruke bildene til noe ? bortsett fra å vise frem de beste/morsomste her på Amobil og i bildegalleriet på Akam. Lenke til kommentar
esp1 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Kårer dere en vinner den 27 juni som det står på amobil, eller den 30 juni som det står på akam? ? Lenke til kommentar
hest524 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Du ser at de bildene som ligger på topp med veldig bra kvalitet et tatt med kamera, er dette låv ?? ? Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Synd at jeg ikke kan vinne noen av disse, har verken mobil eller noe form for kamera 2014? Ikke mobil? Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Du ser at de bildene som ligger på topp med veldig bra kvalitet et tatt med kamera, er dette låv ?? ? Nei. Der hvor bildene som er lastet opp ikke har med EXIF-data, dvs. informasjon om kamera etc., vil vi be om å få originalfilen utlevert slik at vi kan sjekke hvilken mobiltelefon bildet er tatt med – før vi leverer ut premier. Er bildet tatt med et vanlig kamera, vil det ikke bli med i konkurransen – uansett hvor mange stemmer det måtte ha fått. :-) Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Synd at jeg ikke kan vinne noen av disse, har verken mobil eller noe form for kamera 2014? Ikke mobil? Min mobil gikk i stykker, misten den i bakken på asfalt og har ikke gidda å fikse den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg