HSkjorberg Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Bestilte et nettbrett fra telenor for 1 måned siden og har enda ikke fått nettbrettet mitt. Kan telenor kreve at jeg betaler for abonnementet som fulgte med? Får jo ikke brukt det og blir litt feil å betale for det da. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Jeg vet ikke hvordan det er rent juridisk. Vil anta at du kjøpte med binding og en bestemt mengde forbruk inkludert, da vil det i alle fall være rimelig av Telenor å slå av den andelen av månedsprisen som utgjør forbruket ditt. Eventuelt kreditere deg for en måned og forskyve bindingen din en måned. Av erfaring vet jeg at Telenor er ganske fleksible på dette området. Det enkleste du gjør er å forklare saken til kundeservice. Endret 4. juni 2014 av Nedward Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Du kan muligens benytte deg av angreretten, siden nettbrettet ikke har kommet ennå. Man får vel 14 dagers angrerett fra den dagen man får nettbrettet? Du kan og ta kontakt med kundeservice på Facebook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå