FuglFøniks Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg synes det er LITT for stort mellomrom mellom oppdateringer på anb. på hele pc'er + deler oxo... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 passer nå bedre under hardware --> tilbakemeldinger Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 passer nå bedre under hardware --> tilbakemeldinger Men å svare kunne du ikke? (...) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 passer nå bedre under hardware --> tilbakemeldinger Men å svare kunne du ikke? (...) nei, det kan jeg vel ikke? Jobber for Amotor jeg, ikke Hardware Ergo, jeg har null og niks å gjøre med de anbefalingene. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Personlig synes jeg disse "anbefalingene" bør kuttes ut. En ting er at de oppdateres alt for sjelden, en annen ting er at researchen som ligger bak er skremmende dårlig. Det er ikke snakk om erfaringer hw.no selv har etter å ha testa produkter eller noe. Det er stort sett at en person leser noen reviews og velger ut et produkt han/hun mener virker bra. Har til og med registrert at det er blitt spurt på IRC(!) for å få tips til produkter som kan legges under anbefalinger. Når de i tillegg anbefaler produkter som enda ikke er kommet på markedet (NEC DVD brenner for en stund sida) så sier det meg at disse anbefalingene ikke er til å stole på. Jeg mener at HW.no's anbefalinger ikke er mer verd enn anbefalinger gidd av folk på forumet her. Skal denne avdelinga få lov å fortsette bør de fjerne seg fra å ha en anbefaling i alle kategorier, men heller påpeke når man kan gjøre spesielt gode kjøp i webshopper. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Helt enig med deg Anders :-) Men jeg mener å ha sett at de har fått lånt f.eks: En DVD-Brenner hos komplett.no elns.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå