hanspvik Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Noen som vet om det finnes en ekstern ide kontroller? Har lett litt rundt på nettet og funnet ide kontrollerboxer som støtter enten cd/dvd stasjoner ELLER harddisker, til 1000-1200kr. -Men ingen "universelle". (Jo ett unntak, men lite aktuelt til 5-6000 kroner ..) Fordel med firewire, helst ikke usb2 Anyone? mvh Hans-Petter Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Du kan jo sjekke om noen i Norge selger denne: http://www.dansdata.com/drivedocks.htm AKIRA Lenke til kommentar
hanspvik Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Takker for svar! Kjekk liten sak, men bør nok ha ekstern strømforsyning da den skal brukes på en laptop. Portene mine er ikke av de kraftigste. :- Lenke til kommentar
hanspvik Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Bare forsikre meg om at folk forstår hva jeg er ute etter : (Hvis det i det hele tatt finnes) -En ekstern boks med en IDE kontroller, som du kan koble til en pc/laptop via firewire porten. Skal brukes til å koble standard 3,5" disker / cd-brennere etc for stasjonære pc'er på en laptop. Burde resultere i nærmest ubegrensede utvidelsesmuligheter på laptoppen, men med de lave prisene som preger utstyr til stasj. pc. :-) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Du kan jo sjekke om noen i Norge selger denne:http://www.dansdata.com/drivedocks.htm Den der ser jo veldig liten og kompakt ut.. Flott sak! Ellers så finnes det en drøss med alternativer fra bl.a. DataFab, eMagic, Sunsway og flere andre. Lenke til kommentar
hce Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 ingen som vet da? Microplex har en del drev kabinetter. Både firewire og USB2. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 De hadde noe greier på Claes Ohlson. Ikke var det dyrt heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå