hdlarsen Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Broen til det ukjente. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Oi! Utrolig flott! Stilig belysning! Bra fokus! Jeg hadde kanskje fjernet noe av støyen rundt toppen på broen.. men for all del - veldig bra score - spør du meg... ;-) Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 Oi! Utrolig flott! Stilig belysning! Bra fokus! Jeg hadde kanskje fjernet noe av støyen rundt toppen på broen.. men for all del - veldig bra score - spør du meg... ;-) Hei Gro og takk for hyggelig tilbakemelding på bilde. Har lagt ut en versjon 2 nu med mørkere lengst bort i bilde. Syns det blei bedre jeg. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Oi! Utrolig flott! Stilig belysning! Bra fokus! Jeg hadde kanskje fjernet noe av støyen rundt toppen på broen.. men for all del - veldig bra score - spør du meg... ;-) Hei Gro og takk for hyggelig tilbakemelding på bilde.Har lagt ut en versjon 2 nu med mørkere lengst bort i bilde. Syns det blei bedre jeg. Enig ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg