Gjest Slettet-sLPwr6 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Har sett utrolig mange forskjellige steder å øve til teoriprøven. Eteori, teoritentamen, nettlappen osv. Hva er best? Jeg blir forvirret, og det koster jo en god del penger. Hva er det som faktisk funker? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Det koster 50kr for 24 timer. Det bør være nok hvis du jobber med det hele dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sLPwr6 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 En eneste dag for å øve til teoriprøven? Jeg vil jo ikke bare besvare spørsmål ti tusen ganger, jeg vil kunne stoffet… Har ikke lyst til å måtte ta den to ganger, det koster mye og er jo ikke ønskelig... Jeg vil jo bestå på første forsøk, og har heller ikke mulighet til å sitte oppe hele natten for å bruke opp 24 tiemrs, så jeg hadde nok kjøpt en uke uansett. Tenker mer på hva som faktisk gir meg muligheten til å bli flink nok til å bestå på første forsøk. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Teoritentamen er ganske oppdatert og god. (ha ikke prøvd de andre og brukte den til C og CE) Endret 4. juni 2014 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg skummet jeg gjennom boka, "Veien til førerkortet" på en kveld og kjøpte et uke pass på Teoritentamen. Kjørte så gjennom prøvene der noen ganger hver dag i en uke og besto teoriprøva med 2 feil på 11 minutter. Skal jeg være ærlig så er nettprøvene vel og bra, men boka er vel så viktig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Anbefaler at du leser raskt gjennom teoriboken, og kjøper pass på teoritentamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå