V. Haugen Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Minstekravet er at du <em>elsker</em> TV-serier.Er du «telefil»? Lenke til kommentar
Hyuki Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Tja, har sett ferdig Doctor Who (nye serien to ganger), Supernatural, How I Met Your Mother, Bones, The Big Bang Theory, New Girl, første sesong av Falling Skies og tre sesong er av The Walking Dead på under to år. Vil kanskje kalle meg "telefil". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Ja kanskje jeg er litt men ser på skikkelige serier ikke overvurderte som breaking bad og mad men:) Endret 14. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Sett en god del serier ja! Men er derimot ikke en som diskuterer TV-serier, men er rimelig engasjert og har en "ekstremt konsentrert" måte å se TV på, ser spesielt på filmekvalitet som vinkler, panoreringer, lyssetting osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Er en serie freak kan jeg påstå ja. Har nesten sett House ferdig på kun en eller to måner. Lenke til kommentar
nicolai.olsen Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Tja, har sett ferdig Doctor Who (nye serien to ganger), Supernatural, How I Met Your Mother, Bones, The Big Bang Theory, New Girl, første sesong av Falling Skies og tre sesong er av The Walking Dead på under to år. Vil kanskje kalle meg "telefil". samme her. her sett tre sesonger av walking dead, sett how I met your mother fra sesong en til åtte, ni ganger, the big bang theory to ganger, chuck, sesong en til tre av game of throne 2 ganger, white collar to ganger, new girl, family guy, american dad, spartacus, breaking bad, better off ted, suits og mange flere serier på et og et halvt år.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg