Ida Oftebro Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Én bedrift sparer hundretusener på å la de ansatte velge selv.Nå skal bedriftene vekk fra fasttelefonen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 På tide, har selv oppfordret arbeidsgiver til det samme,dyre abonnement som er lite tilpasset, og den ansatte må betale selv vha urettferdig fordelsbeskatning, like greit med private abonnement og støtte fra arbeidsgiver. AtW Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 5-sifrede telefonnummer og "gratis" telefonnummer er dyre å ringe uten fasttelefon. Når skal teleselskapene gjøre noe med dette? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 På tide, har selv oppfordret arbeidsgiver til det samme,dyre abonnement som er lite tilpasset, og den ansatte må betale selv vha urettferdig fordelsbeskatning, like greit med private abonnement og støtte fra arbeidsgiver. AtW Erfart det samme selv i egen bedrift. Bedriftsabonment som passer mitt bruksmønster koster minst det dobbelte av hva jeg betaler for mine private abonnement. Og da har jeg mer data tilgjengelig. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 På tide, har selv oppfordret arbeidsgiver til det samme,dyre abonnement som er lite tilpasset, og den ansatte må betale selv vha urettferdig fordelsbeskatning, like greit med private abonnement og støtte fra arbeidsgiver. AtW Men du mister alle fordeler med privat abonnement da. Som presence (står som opptatt i sentralbord når du er i telefonen), auto viderekobling til sentrlbord når du går i møte (kalender sync), overføing fra Lync samtale til mobil hvis du må forlate PCen, og det er sikkert mer. Men, noen vil heller spare penger enn å gjøre det lettere og bedre for arbeidstakeren. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg