ltdata Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Er en stasjonær, der skjerm og tastatur er adskilt bedre for kroppen enn en laptop? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Ja, spesielt hvis du kjøper en skjerm som kan justeres opp og ned, og vinkles. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 For lange arbeidsdager foran pc'n.... ja For sporadisk bruk daglig, spiller det ikke så stor rolle. Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 Selve problemet ligger i at en laptop ikke har adskilt skjerm og tastatur eller?Har gått tilbake til stasjonær etter 1 år med laptop. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Problemet ligger i at med en laptop må man ofte se veldig nedover for å få sett skjermen. Se selv hvordan kroppsstilling og nakke ikke er bra: Mer avslappet sittestilling, og ikke den sammenkrøkingen / krumningen i nakken: Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 Takk for illustrasjoner. Da går jeg over til å bruke den stasjonære selv om den bråker litt mer Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Du kan sannsynligvis koble skjermen og tastaturet til laptopen. Endret 4. juni 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 Du kan sannsynligvis koble skjermen og tastaturet til laptopen. Fett er det bare å koble skjermkabelen til laptoppen og usb fra tastaturet og til laptoppen. Jeg har hdmi skjermkabel og hdmi kontakt på laptoppen. pussig jeg ikke har tenkt på dette før Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Ja. Noen ganger må du trykke på en knapp på tastaturet for å bytte mellom laptop-skjerm og vanlig skjerm, eller stille det inn i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå