Ida Oftebro Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Ikke bli flådd på utenlandstur.Slik surfer du billigst i sommer Lenke til kommentar
Pål-CZMPDQOT Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Hvorfor er ikke One Call med på lik linje som de andre i "testen" ? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg fant dette innlegget om feriesurfing i Belgia og Frankrike: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1525405 Lenke til kommentar
convak Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Og hvorfor er ikke Talkmore tatt med? I EU er det 0,99 pr MB, og har man reist med norwegian kan man enkelt registrere det og få halve prisen av dette igjen (0,49 pr MB). Det er billigere enn alle pakkeløsningene til de andre operatørene. https://www.talkmore.no/halvprisiutland.html Lenke til kommentar
Lt Stonez Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Synes de seriøst må slutte å melke kunder med de prisene de har. Med de prisene har de skremt det norske folk fra å bruke mobildata utenlands. Jeg har det ihvertfall ALLTID slått av. Å nå prøver de å lure oss med noen små luse pakker som kan bli tømt bare du skrur på moben. Nei, la meg kjøpe minst 1GB for 200kr å autostopp når dette var nådd! Mulig det hadde holdt en uke med hjelp fra wifi fra hotellets soner der det er gratis( ikke gratis på romma over alt). Lenke til kommentar
GeirMartin76 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg foreslår at hardware.no nå tar seg bryet med å se etter noen priser på lokale sim-kort i noen populære ferieland. Jeg mener å huske at man typisk får 1GB over 1 uke for 50 kroner. Mindre enn en ti-del av prisen med norsk sim-kort, (også på lokale samtaler og sms), og ingen fare for overaskende regning. Slik var det i Vietnam, Thailand og Dominikanske Republikk og Polen. En oversiktlig samenlikning med norske leverandører kan virkelig henge de ut. For det er jo helt latterlige priser. Særlig om telenor står som eier også av den utenlandske tjenesten. 1 Lenke til kommentar
Gathor68 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Er det bare jeg som synes prisene ville vært ok hvis det stod GB i stedet for MB... Lenke til kommentar
Lt Stonez Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Blir ny REC i forbruk på meg denne mnd ihvertfall. Brukt 22GB frem til nå skal si de flyr nå man er på hytte tur uten tv og wifi. Jaggu bra man har ubegrenset av det hehe prøve å bryte 100GB grensa denne mnd da liksegodt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg