Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Nytt skjermkort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da vil jeg anbefale Asus gtx 780 DirectCU, Evga sitt eller Gigabyte Gtx 780 windforcer. Asus er meget bra. Msi har også gode kort. Asus er en av de kjøligste og mest lydløse kortene.

Måtte svare deg på denne, hvorfor er asus bedre en evga, msi osv. Har selv 3 x evga axc sc 780ti som jeg knapt hører, ja jeg er i pirke modus. Hehe.

Og ja har brukt begge med dual vifter, bra alle.

Til tråd starter: Vil si litt bedre, men lexus 450h er bedre å kjøre enn en auris?

Får å sei det på ein anna måte.

Massey Ferguson e ber enn John Deere, bare spørr henna mor.

Lenke til kommentar

770 sli er absolutt et godt oppsett. Har du ingen kort på nåværende tidspunkt? Isåfall ville jeg gått for 780 og ett til senere.

Nei, akkurat nå har jeg ikke et kort. Kjører HDMI kabelen inn i HDMI inngangen på HK, gir meget god spillytelse :p

Lenke til kommentar

Har ikke lyst til å bruke mer enn 3000 kr akkurat nå. Kan hende jeg venter en stund og kjøper 780 til jeg får litt mer penger. :) Det ville vel vært et lurer valg også, ettersom da har jeg muligheten til SLI, mens med 770 SLI er jeg vel stuck.

Lenke til kommentar

Har ikke lyst til å bruke mer enn 3000 kr akkurat nå. Kan hende jeg venter en stund og kjøper 780 til jeg får litt mer penger. :) Det ville vel vært et lurer valg også, ettersom da har jeg muligheten til SLI, mens med 770 SLI er jeg vel stuck.

Du kan jo prøvde amd sitt 290. Men om du skaffer deg et second kort ville jeg absolutt tatt 780. Sli (Nvidia) er nok mer stabilt en Crossfire hos 290 (AMD)

Lenke til kommentar

Har selv her hjemme 2x780ti classy SLI og 2x 290 Crossfire. Ved samme fps, så går det mere "smooth" med SLI i Battlefield 4. (Nesten det eneste spillet jeg spiller) :p

290 i crossfire er best på pris VS ytelse, mens 780ti classy er best (og dobbelt så dyrt)

Har man et budsjett, så er det ikkje tvil om at 2x 290 er veien å gå. Vil man ha det beste, så må man... Ja det klarer man å gjette selv ;)

Lenke til kommentar

Har selv her hjemme 2x780ti classy SLI og 2x 290 Crossfire. Ved samme fps, så går det mere "smooth" med SLI i Battlefield 4. (Nesten det eneste spillet jeg spiller) :p

290 i crossfire er best på pris VS ytelse, mens 780ti classy er best (og dobbelt så dyrt)

Har man et budsjett, så er det ikkje tvil om at 2x 290 er veien å gå. Vil man ha det beste, så må man... Ja det klarer man å gjette selv ;)

Har du prøvd begge frame-pacing-metodene med Mantle i BF4?

Lenke til kommentar

Har du prøvd begge frame-pacing-metodene med Mantle i BF4?

Nei det har jeg ikkje. Takk for tips :)

Hvor velger jeg begge framepacing metodene? I catalyst center er det bare on eller off

Edit: Slo av framepacing i catalyst, og synes det gikk bedre med Mantle da. Satt også opp 290 korta til 1200mhz med +200 offset på "volten". Ganske fornøyd :) 1200mhz var ikkje noe stress selv med luft. Har vannblokkene klare etter jeg har fått testet litt mere på luft. Er oppe i ca 90 grader med 65% viftehastighet i Battlefield 4.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...