Tmeese Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Plutselig her en dag begynte jeg å få "feil" i grafikken i enkelte program og spill. Merket det i MSN Messanger f.eks, i form av røde striper i vinduet hvor man ser hvem som er logget på. Noe lignende i PowerDVD, hvor seksjoner over skjermen får svarte striper. I C&C Generals ble det også klikk i form av grafikkmønster som ikke skulle være der. I oppstarter av windows (xp) er det også noen røde punkt på den gule delen av windows-logoen osv. Kan vel si at det er punktgrafikk i ulike farger og form som ikke skulle vært der. veldig irriterende!! Har prøvd å slette skjermkortdriverne og installere de nyeste, hadde nest nyeste. Har også formatert maskina og installert windows på nytt, samt tatt skjermkortet ut og satt det inn igjen. Ingen av disse tingene hjalp. Har sapphire radeon 9700, og eller a7n8x deluxe hovedkort, og hansol 17" flatskjerm, om disse faktorne kan spille inn. Har ikke peiling hva dette skyldes, og blir veldig takknemlig for svar! Thomas Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har du overklokket skjerm-kortet ditt? Lenke til kommentar
Tmeese Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Har ikke overklokket skjermkortet på noen måte. Tenkte kanskje at det blei klikk på grunn av at kortet blei for varmt, men det skal vel ikke skje når man ikke har overklokket. Har cpu-temp på 60 grader, så det kan vel hende at jeg generelt har litt høy temp i kabinettet.Har ingen ekstra vifter utover de to som fulgte med kabinettet. Men skal det ikke litt mer til før jeg begynner å få klikk i grafikken enn et litt varmt kabinett? Tviler egentlig på at feilen ligger der.. Thomas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå