Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ble overraska når jeg så det ikke er en greys anatomy. Det er jo en stor og populær serie som fleste følger med på her i norge Hva syns dere om denne sesongen? En regel jeg setter i denne tråden, vist du er ute etter å si frekke ting eller være useriøs så ikke post, ellers går det fint:) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Glad for at de brakte Meredith og Christina sammen igjen, likte ikke perioden der de var uvenner.. kommer ikke til å føle noe savn etter de andre karakterene som slutter i serien annet enn Christina . Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Glad for at de brakte Meredith og Christina sammen igjen, likte ikke perioden der de var uvenner.. kommer ikke til å føle noe savn etter de andre karakterene som slutter i serien annet enn Christina .Er det bekreftet at andre enn Christina skal dra? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ehh hun der ubrukelige som var dårlig lærling og han mørke som blir med Christina . Tror jeg hvertfall . Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Hun ubrukelige. Er det hun som rota med Arizona? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Ja, husker aldri hva hun heter... hun som saksøkte sykehuset for sexual harassment . Syns at en del av historiene har vært litt kjedelige denne sesongen.. litt oppbrukt :/ . Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Ja, husker aldri hva hun heter... hun som saksøkte sykehuset for sexual harassment . Syns at en del av historiene har vært litt kjedelige denne sesongen.. litt oppbrukt :/ . Var ikke det hun mørkhuda med briller som data avery som saksøkte sykehuset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå