Solid Snail Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Levde ikke opp hypen til det vi så på E3 2012(?) men et helt greit spill. Klart synd at de tørr å satse på hackingen mer enn en "superkraft", og det lukter assassin creed under panseret, men mer kan jeg ikke forvente fra Ubi. Verdt penga syns nå jeg. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg har heldigvis utelukket alt Ubisoft lager siden ingenting virker interessant, slipper den skuffelsen som dere får årlig. Men nå er det til neste skepsis, blir The Sims 4 bra eller blir det samme gamle tingen EA fuck up. (hinting, ikke pre order) En ting skal Ubisoft ha, de er da litt greie folk visst man ser bak alt tullet, de prøver ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Mitt problem er at spillet krasjer for ofte. Fryser, krasjer til desktop, svart skjerm. Ødelegger mye av moroa Angrer på kjøpet, var veldig i tvil. Kjøper i utgangspunktet ikke noe fra Ubisoft, men en kamerat skrøt sånn av spillet, var visst et mye bedre GTA. Så kjøpte fra g2play, så noen andre enn Ubisoft får litt av pengene. Allikevel 350 kr jeg kunne brukt på noe annet. Edit: Watch_Dogs er eneste spillet som krasjer på maskinen, så tviler sterkt på at det er PCen. Nyeste beta drivere og alt, men nope. Du har patcha det? Ingen problemer her. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Trist at flere år med hype og ljug lønner seg. Spesielt når spillet ikke er særlig bra Får håpe at folk husker det til Watch Dogs 2 kommer med samme () bestikkelser av anmeldere. Har du eksempler der dette har forekommet for dette spillet? Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Positivt at en ny IP gjør det bra, og konseptet er stilig. Det negative er som nevnt over her at spillet ikke er spesielt imponerende. I tillegg er PC-versjonen forferdelig, selv til Ubisoft å være. (Jeg klarer ikke 60 fps med mitt overklokkede 7950, til og med på laveste innstillinger. Jeg pleier vanligvis kunne spille på ultra/high uten problemer.) Jeg har strengt tatt ikke tid til å spille spillet nå uansett. De lover ting skal bedres med patcher, vi får se om det stemmer. Men skal holde meg til min hovedregel om å ikke kjøpe Ubisoftspill på PC fremover. Hvis du "bare" har 7950, så er det ikke så fryktelig rart at du ikke får det til på High/ultra, ettersom spillet er veldig sultent. Man må tross alt ha GTX 780 for å kunne kjøre det på High/ultra. Laveste kortet som passerte 60 FPS på low var GTX 750. med GTX 660TI 3GB så ligger jeg på rundt 40-50 FPS i gjennomsnitt på High, det er helt greit, da jeg gjerne ofrer litt FPS for grafikken. Lenke til kommentar
Martin Blue Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Har ikke en gang fått starta spillet, uplay er konstant offline, så banke sei på brystet kan de ikke, grave etter løsninger bør de. har mista troen helt på ubisoft for og være ærlig. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Hoppa aldri på hype toget og jeg koser meg med spillet. Spiller på PS4. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Straffa Skrevet 4. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 4. juni 2014 Makan til sutrepaver, klaging og syting det er på enkelte her. Spillet er råbra! Dette er ikke GTA men en ny serie laget av Ubisoft. Synes spillet oser av kvalitet. Det er så mye detaljer i dette spillet at skulle jeg skrive om alt sammen måtte jeg ha sittet her veldig lenge. Bygninger er ikke like, veiene samme, folk som fisker, spiller fotball (du kan ta fotballen), kjører radiostyrte fly og helikopter, spiller badminton, folk som sparre, drikkeleker, prating og mye annet som gjør at alt føles levende ut. Har spilt gjennom hovedhistorien på PC og det var skikkelig underholding. Er det ikke spill handler om da? Å bli underholdt? Fokuser på de positive tingene i stedet for å irritere seg over at fysikken med bilene ikke er akkurat som du vil ha det og det er ikke sånn eller ditt eller datt du foretrekker. Spill med åpent sinn! Ikke lås deg inne på et spor og er ikke spillet akkurat slik du trodde det var på forhånd så hva så? Ingen som vet hva man får før man har prøvd. For min del synes jeg spillet var helt topp, både detaljene, fysikken, grafikken og hele pakka. Liker du ikke Ubisoft spill? Så la vær å spill Ubisoft spill da! Jeg synes det er fantastisk de pøser ut med så mange spill de gjør og de prøver seg på nye ting. Angående PC versjonen slutt å klag!!! De kunne gitt faen og laget PC versjonen. Det er mye lettere å lage konsoll versjoner da alt er likt men å lage noe til PC er ikke lett. Det er så mange forskjellige sammensettinger av PC at det må være et mareritt og prøve å få alt til å stemme slik at alle blir fornøyde. I det minste prøver de og de har til og med brukt de siste og nyeste teknologien (Nvidia) i PC versjonen som gjør at det er nydelig og se på. Sitter du der med et AMD kort og får ikke spilt i Ultra eller har ikke nok V-Ram eller noe annet så ikke klag! Ubisoft sa at spillet er krevende og du trenger det aller beste for å spille i Ultra. Bruk energien heller på å bli underholdt i stedet for å sutre og klage hele tiden. Spill noe annet om du ikke er fornøyd og hold kjeft. Det er heldigvis flere av oss som liker spillet enn sutreungene som klager heletiden. Vi bruker tiden på å spille så kan dere andre bruke tiden på klage og syte. 11 Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Haters will hate. Jeg syntes Watch Dogs er et solid spill. Og å hacke folk / Bli hacket er mye mer underholdende enn det egentlig burde vært. Jeg har så vidt kommet meg videre i historien etter at Online endelig startet å fungere på fredag, bare invaderer andre sine spill. Om det er noe jeg er skuffet over er det manglende muligheter for å spille med venner. 2 Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Har ikke en gang fått starta spillet, uplay er konstant offline, så banke sei på brystet kan de ikke, grave etter løsninger bør de. har mista troen helt på ubisoft for og være ærlig. Uplay trenger jo ikke være online for at du skal spille? Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Trist at flere år med hype og ljug lønner seg. Spesielt når spillet ikke er særlig bra Får håpe at folk husker det til Watch Dogs 2 kommer med samme () bestikkelser av anmeldere. Har du eksempler der dette har forekommet for dette spillet? Jeg vil gjerne bidra her! Spillet fungerer ikke særlig bra med multi-GPU kort, selv om nVidia og AMD har laget SLI/crossfire profiler. Av en eller annen merkelig grunn så anbefaler nVidia temporal smaa i stedet for txaa på 690GTX. Faktisk anbefaler de TXAA kun hvis du har 780/780TI i SLI. Ganske mange forumtråder på "technical issues" hos ubisoft handler om at spillet fryser ved oppstart, samt tråder om stutter når man kjører bil, multiplayer som ikke fungerer, og random CTD. Selv hadde jeg stutter når alt var på ultra, så jeg satte ned til high på det meste, men bruker txaa og det gav meg jevn flyt, men hvis jeg hacker et elektronisk skilt (billboard?) så gir det meg tvert en CTD. Synes jeg spillet er bra? Nei. Absolutt ikke. Selv når du ser bort fra de tekniske problemene er ikke grafikken fantastisk, spillmekanikken er basert rundt èn knapp - Q - (å bruke mer enn en knapp blir vel for avansert..) og å kjøre bil har mer til felles med outrun på commodore 64 enn et vilkårlig bilspill på pc. Null styring, full gass eller ingenting. Hadde vært så vanskelig å legge inn flere nivå på w-tasten? Ett kjapt trykk for lav hastighet, ett kjapt trykk til for litt raskere, osv? Du kan heller ikke skyte eller gjøre andre ting fra kjøretøy - kun aktivering (såkalt hacking) av diverse ting som lyskryss, bruer og bommer. Jeg er rimelig sikker på at den 6-måneders utsettelsen av spillet var kun for å dele opp innholdet i DLC'er og for å få på plass season pass, og kanskje avtaler med steam og lignende partnere. Det eneste positive er at jeg ikke betalte fullpris for spillet. Impulskjøp på tilbud 9 måneder siden. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Positivt at en ny IP gjør det bra, og konseptet er stilig. Det negative er som nevnt over her at spillet ikke er spesielt imponerende. I tillegg er PC-versjonen forferdelig, selv til Ubisoft å være. (Jeg klarer ikke 60 fps med mitt overklokkede 7950, til og med på laveste innstillinger. Jeg pleier vanligvis kunne spille på ultra/high uten problemer.) Jeg har strengt tatt ikke tid til å spille spillet nå uansett. De lover ting skal bedres med patcher, vi får se om det stemmer. Men skal holde meg til min hovedregel om å ikke kjøpe Ubisoftspill på PC fremover. Hvis du "bare" har 7950, så er det ikke så fryktelig rart at du ikke får det til på High/ultra, ettersom spillet er veldig sultent. Man må tross alt ha GTX 780 for å kunne kjøre det på High/ultra. Laveste kortet som passerte 60 FPS på low var GTX 750. Joda. Men et overklokket 7950 er fortsatt et kraftig kort vil jeg påstå, som til nå har dratt alt jeg har prøvd i 55 fps pluss på high/ultra. Kortet drar også spill som ser vesentlig mye bedre ut på MYE høyere innstillinger. En sammenligning med Sleeping Dogs, som vel kom i fjor eller forfjor er nærliggende. Det spillet er omtrent akkurat samme type spill, det er multiplattform og kjører utrolig mye bedre enn det makkverket av en kode Ubisoft har sluppet ut denne gangen. Og selv på absolutt høyeste innstillinger, hvor spillet ser utrolig mye penere ut enn Watch Dogs, så får jeg en konsistent 57-60 fps. Ubisoft har forresten innrømmet performance-problemer, spesielt på AMD-kort. Så det er klart at det ikke skal være sånn. EDIT: Og at spillet er "sultent" er jo ingen unnskyldning. Det er jo nettopp dette kritikken min går på, at spillet bruker uforholdesmessig mye ressurser sammenlignet med hvor bra (eller dårlig) spillet ser ut, selv på høyeste innstillinger. Endret 4. juni 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
Paulus Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Synes WD er underholdende på alle de riktige måtene for et slikt spill. Og liker at de ikke prøver å bli GTAV- II. Har heller ikke giddi å hoppe på hypetoget og tror det er noe av cluet med dette (og mange andre spill).. Og som Straffa sier: vær glad det ble laget en pc- versjon.. Ville gitt det en knallsterk 5-er/ 9/10. Eneste jeg savner er bedre lyd- kvalitet på mange av bilene og våpnene. 1 Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Ville ikke gitt spillet mer en 3 av 10. Skuffenes spill. Kommer ikke til å spille det ferdig og kommer heller ikke til å kjøpe neste versjon. Har aldri følt meg så lurt som jeg gjorde når jeg kjøpte dette spillet. Hvor er skjema for å kreve pengene tilbake? Lenke til kommentar
Shivertone Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg for min del er glad for at spillet ble utsatt når det ble. Det gjorde at hypen fra min side ble betydelig senket. Nei, det lever så aldeles ikke opp til hypen som ble til etter E3 2012. Men det har sine kvaliteter. Jeg storkoser meg med spillet. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Trist at flere år med hype og ljug lønner seg. Spesielt når spillet ikke er særlig bra Hvilke løgner snakker du om? 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Har ikke kjøpt spillet enda. Men utifra anmeldelser og ikke minst mange Twitch stream's som jeg har sett på PS4 så virker det som et veldig bra spill. Virker som dem som klager mest er PC spillere som igjen har fått en dårlig port fra et bra konsoll spill. Og når det kommer til Metacritics så er det kun anmelder poengene som en burde se på. Watch Dogs til PS4 ligger på respektable 82 på Metacritics. Endret 4. juni 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Trist at flere år med hype og ljug lønner seg. Spesielt når spillet ikke er særlig bra Trist at flere år med hype og ljug lønner seg. Spesielt når spillet ikke er særlig bra Får håpe at folk husker det til Watch Dogs 2 kommer med samme hype, løgner og bestikkelser av anmeldere. Dessverre har jeg mine tvil. Styring med mus og tastatur er helt håpløs. De skulle ventet en måned før de lanserte PC versjonen, for den er slett ikke klar. Jeg spiller PC-versjonen, har ingen problemer, Uplay fungerer greit, er bare to ekstra museklikk for å starte spillet, og det kjører greit, måtte skru ned settings for å få stabil 60fps og CPU jobber hardt, men det går. Jeg skjønner ÆRLIG talt ikke hva slags hype/løgner dere snakker om. Jeg så reveal-materialet, og har INGEN anelse hva folk mener er forskjellig fra release. Jeg forhåndsbestilte, jeg er underholdt av spillet, og er glad det er en suksess. 1 Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Kanskje jeg kjøper spillet når Complete Edition koster 99 kr i billighylla. Lukter DLCs lang vei. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Det er klart at Ubisoft har gjort en bait and switch her. Det spillet vi så på E3 2012 er et helt annet spill enn det vi får servert i dag, uansett om du sitter på den kraftigste PC-en i verden. Nekter du for dette mener jeg du har bind foran øynene. En annen sak er om den nedgraderingen vi faktisk har sett er et så stort problem som mange fremstiller det som, og om det virkelig er snakk om bedrageri fra Ubisofts side eller at de bare lagde en trailer/tidlig build av spillet i 2012 som viste seg umulig å leve opp til. Det er her legitimasjonen ligger. Personlig tror jeg ikke Ubisoft med vilje har lurt oss her. Da hadde de ikke vist oss hvordan spillet egentlig så ut før lansering. Når spillets lanseringsdato kom visste vi hva vi fikk. Jeg synes likevel det er trist at spillet vi ble vist i 2012, og som for mange ble selve symbolet på "next gen", både ser ut som og spiller som et hvert annet åpen verden-spill. Det er lov å være skuffet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå