Henrikenn Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hoi. Jeg har en laptop med deffekt harddisk som jeg ikke får starta. Har ny harddisk og OS på USB, men trenger serialen til W8. Den står ikke noen steder på pcen, har kikka bak batteri, bak ram, bak hdd..Hvordan kan jeg få tak i denne? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) http://rweverything.com/download/ Last ned "RwX64V1.6.5.9.zip" Kjør setup etc. Når program starter opp trykker du på ACPI-ikonet -> MSDM-fanen -> her vil du se key. Endret 3. juni 2014 av Vertical^ Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Ligger serial lagret i BIOS? Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Har du sjekket om det står på laderen? det gjør det ofte på Asus maskiner. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Du kjøpte en helt ny maskin med Windows 8? I så tilfelle kan du være heldig at den er lagret i SLIC-tabellen i BIOS. Dette kan hentes ut med RWEverything. Forresten, du kan bruke noe som kalles EI.cfg. Dette tillater deg å installere Windows 8 uten å taste inn serienøkkel under installasjon, og du får 30 dagers gratis prøvetid av Windows 8. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 Takker for svar, fant ut serialen, nå må jeg bare få lasta ned riktig windows.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå