PgUp Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Interessert i å se hvordan dere kommer frem til det og om dere angrer på tidsbruken. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 152 døgn er mitt røffe estimat. Jeg angrer ikke på ett minutt. 2 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 152 døgn er mitt røffe estimat. Jeg angrer ikke på ett minutt. 3648 timer? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ja, jeg tok utgangspunkt i 3650 timer. En time om dagen i ti år, det er neppe langt ifra fasiten. 1 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ligger nok opp mot det samme (3 650 timer), om jeg skal være ærlig. 150 timer i 2013, men jeg brukte nok mer tid tidligere år. I år ligger jeg bare på en 35 timer. For de som er interesser i hvor tiden på PC-en blir av, så finnes det et godt verktøy her, https://www.rescuetime.com/ Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Ligger nok opp mot det samme (3 650 timer), om jeg skal være ærlig. 150 timer i 2013, men jeg brukte nok mer tid tidligere år. I år ligger jeg bare på en 35 timer. For de som er interesser i hvor tiden på PC-en blir av, så finnes det et godt verktøy her, https://www.rescuetime.com/ Hvis man ønsker Chrome aplikasjoner vil jeg anbefale StayFocused for å blokkere nettsider og timeStats for oversikt. Du kan stille inn StayFocused slik at det blir temmelig vanskelig å unngå. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Ligger nok opp mot det samme (3 650 timer), om jeg skal være ærlig. 150 timer i 2013, men jeg brukte nok mer tid tidligere år. I år ligger jeg bare på en 35 timer. For de som er interesser i hvor tiden på PC-en blir av, så finnes det et godt verktøy her, https://www.rescuetime.com/ Hvis man ønsker Chrome aplikasjoner vil jeg anbefale StayFocused for å blokkere nettsider og timeStats for oversikt. Du kan stille inn StayFocused slik at det blir temmelig vanskelig å unngå. Rescuetime finnes som Chrome App og Firefox Plugin i tillegg til Windows program og Android app. Kan blokkere nettsider, og som Windows program og Android app overvåkes bruk av alle programmer/apper. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 I snitt har jeg vel brukt en time, kanskje mer, per dag i drøye 6 år. Det blir minst 2236 timer, eller 93 døgn. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Ca 243 dager og 8 timer (5840 timer. Tok utgangspunkt i 2920 dager og ca 2 timer om dagen (enkelte dager egentlig mye mer). Er ikke hver dag jeg poster noe, men leser endel. Endret 5. juni 2014 av Gnalern Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Nå har jeg vært medlem her i over 10 år, så det har nok blitt en del timer til sammen. Jeg vil anslå rundt 10,000 timer. Sitter alltid å gjør noe annet samtidig, og sjekker forumet gjevnt og trutt etter nye innlegg i "mine innlegg". Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hva da? Får ikke sett tittelen fullt ut på mobil. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hva da? Får ikke sett tittelen fullt ut på mobil. Hvis du skulle lagd et røft estimat, hvor mye tid målt i timer tror du at du har brukt på diskusjon.no? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hva da? Får ikke sett tittelen fullt ut på mobil. Hvis du skulle lagd et røft estimat, hvor mye tid målt i timer tror du at du har brukt på diskusjon.no? Takk Aner ikke det. Alt for mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå