GroKoDilla Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Stolt, nybakt gåsemor Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Stoltere mor skal du lete lenge etter:-) Godt fanget. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Men trå henne ikke for nære for de tenna er skikkelig skarpe. God skarphet, fine detaljer og farger.. Tror jeg velger uten ramme her. Er litt konservativ av meg sånn og ville hatt det sorte hele veien rundt på ramma i V2. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 Men trå henne ikke for nære for de tenna er skikkelig skarpe. God skarphet, fine detaljer og farger.. Tror jeg velger uten ramme her. Er litt konservativ av meg sånn og ville hatt det sorte hele veien rundt på ramma i V2. Roar Takk, Roar! Jeg er ny på det med rammer ;-) Prøver litt ut, og er takknemlig for kommentarer! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 Stoltere mor skal du lete lenge etter:-) Godt fanget. Mye kryping for å få "fanget" dem ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg