Gå til innhold

Hvor er cd-keyen til BF1942?


Mira

Anbefalte innlegg

Kom Akkurat hjem glad og fornøyd med et eksemplar av Battlefield 1942, kjøpt på elkjøp :woot:

 

Problemet mitt er at jeg ikke kan finne cd-keyen noe sted, ikke bake på coveret ikke i den tynne flisa av en manual.... ikk enoen steder.

I coveret var det to cd-er, hvoran en i plastmappe og en satt fast i coveret. Inni lå det et tynnt grått hefte, "easy install guide"

 

Noen som kan fortelle meg om det eventuelt skal være noe mer i coveret eller om cd-keyen finnes et sted jeg ikke har sett....

 

-----

 

Moderatoredit: fikset emnefeltet så det ikke ser så "skummelt" ut. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det dems feil at diverse hva skal man kalle det.. Drittsekker av noen tjuvradder går å loker rundt i spill cover for å ta serie kodene og deretter bruke de/distrubuere dem med piratkopierte versjoner?

 

Ja selvfølgelig er det det. De ansatte burde ha sett det og gitt den stakkars kleptomane en saftig runde juling og deretter ringt alle som har kjøpt et spill den siste uka og forhørt om de kanskje mangler en serie kode?

 

De kunne selvfølgelig ha blitt tatt ut av esken sin. Men ikke alltid det er like greit å holde styr på.

De har en del ansatte og ikke alle har lik kompetanse, og ikke alle får den informasjonen som blir gitt. Derfor leder det til at kunden ikke får serie koden sin i allefall. Og da blir det ihvertfall Brenn i helvette elkjøp!

 

Men igjen kan tenkes at butikken du handlet i har som regel å ta ut slikt fra de spillene det gjelder. Men de stakkarne i kassa har jo ikke styr på hvilke spill som skal ha hva etc.. Og nok en gang. Brenn i Helvette elkjøp!

Og jeg samtykker...

 

Samtlige butikker skal begynne med egne låse bokser får vært spill. Vanskelig å åpne den uten å at den ødelegges. Og man tar ikke ned et spill i en ødelagt beskyttelse boks uten å sjekke at innholdet er der.

Lenke til kommentar

Vel - før du stikker og skalperer folka på Elkjøp, burde du ta en grundig titt på baksiden av den tjukke lefsa som ligger inni coveret - der skal du finne serienummeret. Hvis ikke, sjekk alt annet som lå inni coveret. Står det ikke noen steder, kan du dra til Elkjøp.

Lenke til kommentar
Vel - før du stikker og skalperer folka på Elkjøp, burde du ta en grundig titt på baksiden av den tjukke lefsa som ligger inni coveret - der skal du finne serienummeret. Hvis ikke, sjekk alt annet som lå inni coveret. Står det ikke noen steder, kan du dra til Elkjøp.

 

Den tjukke lefsa var ikke i coveret i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Har vært på på elkjøp i dag og det stemmer at det var en inkompetent mann som hjalp meg. Det han hadde gjort var at han hadde gitt meg det siste spillet de hadde igjen og der hadde det ikke fulgt med noen cd-key.

Først var han meget uhøffelig og beskylte meg for å ha tatt ut cd-keyen og var nå der for hente en ny. :o

 

Da han fikk se kvitteringen og spillet og etterhvert fikk høre hvordan det hang sammen sa han at de ikke hadde fler igjen.

Dette var jo selvfølgelig ikke hans feil, men litt irriterende var det...

Fikk bytte spillet da, eneste de hadde som så greit ut var Generals.

Men jeg vill ha battlefield! :shrug:

Lenke til kommentar

glemte foresten en liten morsom ting, mannen bak kassen sa også at det gikk ann å laste ned cd-key fra nettet :lol:

Da sankker vi inkompetanse.

 

btw han sa han kune bestille det, men det ville tatt lang tid, gadd ikke å vente så det ble c&c Generals. er det bra?

Lenke til kommentar

Jeg ville nok heller ha bedt om å få pengene tilbake, og så sagt (påfallende) høyt at "ja ja, da får jeg heller gå på Expert og se om de selger varene sine uten mangler der". Å få CC Generals i stedet for BF er vel omtrent som å få Lene Marlin som erstatning for Metallica på platekompaniet (god musikk begge to, men forskjellige som natt og dag).

 

Edit:

mannen bak kassen sa også at det gikk ann å laste ned cd-key fra nettet
Må jo nesten le litt av den der!
Lenke til kommentar

btw han sa han kune bestille det, men det ville tatt lang tid, gadd ikke å vente så det ble c&c Generals. er det bra?

Generals er ganske kult, spesielt hvis du har .ini filer som du kan modifisere spillet selv. Du burde også få tak i Infusion mod. Å det kommer en tilleggspakke; Zero Hours :smile:

Lenke til kommentar

btw han sa han kune bestille det, men det ville tatt lang tid, gadd ikke å vente så det ble c&c Generals. er det bra?

Generals er ganske kult, spesielt hvis du har .ini filer som du kan modifisere spillet selv. Du burde også få tak i Infusion mod. Å det kommer en tilleggspakke; Zero Hours :smile:

 

Zero Hour har allerede kommet.

Lenke til kommentar

Jeg har også en liten historie fra elkjøp.

Jeg skulle kjøpe meg ny mobiltelefon, jeg hadde i øyet Nokia 3510. Elkjøp hadde tilbud på den telefonen til 1,- med netcom abb..

Jeg spurte om de hadde den telefonen, bare for å teste de spurte jeg også om prisen med netcom abb..

Fyren begynte og taste på datamaskinen bak skranken og regnet høyt i hodet.. 1299 + 199 (eller.no), så kom han med en pris til litt over 1400,- ..

Prislisten var også teipet på skranken, der sto det at telefonen var til 1,- med netcom abb.

Jeg sa til han at prisen sto på prislisten og pekte på prisen, da sa han bare at det var feil, også gikk han litt lengere bak skranken og begynte og plystre (!) Jeg er sikker på at det oste eksos ut av ørene mine, for da var jeg forbannet!.. Så sa jeg høyt til kompisen min "da går vi på Klart Svar!"

At han begynte og plystre fikk begeret til å flyte over, aldri mer kjøpe så mye som et batteri på elkjøp mer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...