Gå til innhold

Feilmelding i 3Dmark2001SE

Andree

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt er som det skal i biosen. Ser ut som 3Dmark ikke klarer å detektere systemet. Sisoft Sandra klare å se systeminformasjon, men ikke 3Dmark. Når jeg ser i error fila, så har 3Dmark ikke klart å se hk+cpu info :sad:

[ Denne Melding var redigert av: Andree på 2002-02-18 14:23 ]

Lenke til kommentar

Har en liten misstanke om at biosen (1003) jeg lastet ned her om dage kødda alt til. Ser at asus har fjærna den fra sidene sine nå,. kan jo være en grunn til det... håper det kommer ny snart... jeg tok ikke vare på den gamle :sad:

Kanskje det er noen som har den?

Lenke til kommentar

Hei , jeg har samme problemet som deg . AMD T-Bird 1,33GHz på et Asus hovedkort . Fikk svar fra Support hos Madonien i dag hvor de sier at det kan være et problem på Asus hovedkort og at de jobber med saken . Ble anbefalt å oppdatere bios men jeg har nyeste bios allerede. Ble også oppfordret til å følge med på support sidene deres da de som sagt jobber med saken .

MVH

Erik

Lenke til kommentar

hmmm jeg får ikke feilmelding men 3DMark vil ikke kjøre på Default settings...uansett hva jeg gjør..+ at den oppdager kke at jeg kan kjøre 4x AGP det står i 3DMark AGP RATES:1x2/2 første gang jeg kjørte det var det ingen problemer da sto det rett AGP rates :1x2x4/4...det forsvant visst somewere along the line har formatert har sjekka BIOs...finner ikke no som kan være årsaken..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg får også MMX error på min p4 på p4s333... Nekter å tro at det kan hjelpe å installere på uklokket, da hadde det vel kommet en annen feilmeliding, om korrupte filer eller.no?

Quote:

On 2002-02-18 15:48, Andree skrev:

Har en liten misstanke om at biosen (1003) jeg lastet ned her om dage kødda alt til. Ser at asus har fjærna den fra sidene sine nå,. kan jo være en grunn til det... håper det kommer ny snart... jeg tok ikke vare på den gamle :sad:

Kanskje det er noen som har den?

Jeg har ikke oppdatert BIOS, så det er nok ikke der problemet ligger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...