AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Det vet jeg. Jeg hører stadig vekk guttegjenger synge for harde livet i gatene etter alkohol innabords… og sangene typisk boy band sanger som backstreet boys, OD osv. sånne klassiske boyband sanger Så ja, dere hører på romantiske sanger i skjul dere Anonymous poster hash: 42ce1...ebb Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Nei, det gjør vi ikke! Gutter gjør menn gjør ikke 2 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Enig med de to over.Det trenger ikke skjules. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ekte menn synger Bon Jovi etter en våt kveld Men Bon Jovi har veldig romantisk sanger så slik sett har du halveis rett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Det vet jeg. Jeg hører stadig vekk guttegjenger synge for harde livet i gatene etter alkohol innabords… og sangene typisk boy band sanger som backstreet boys, OD osv. sånne klassiske boyband sanger Så ja, dere hører på romantiske sanger i skjul dere Så du påstår at musikk ikke kommer opp til hvilket individ det er snakk om? Endret 3. juni 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Så ja, dere hører på romantiske sanger i skjul dere Og så? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Eg lyttar ikkje til boyband, men litt Katie Melua eller Norah Jones på kvelden er kos. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Det er en ganske fin grense hvor en sang kan være klissete og fortsatt være god. Er ikke flau av å høre på rock-ballader i blant, slik som REO Speedwagon eller Toto. Har noen guilty pleasures som jeg ikke er så stolt av også. Endret 3. juni 2014 av Gavekort Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Så ja, dere hører på romantiske sanger i skjul dereTull og tøys. Jeg hører ikke på romantiske sanger i skjul. All musikk jeg lytter på er åpent for alle å beskue. Ikke noe skjult her. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Regnes Chicago som klisseklassete låter? Fordi de har en del helt nydelige sanger... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 De fleste hadde nok blitt overrasket om de så spillelisten min. Jeg er hard utenpå, og skikkelig soft inni. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 I skjul? Nei. Fullstendig åpen om musikksmaken min, til enkeltes lystige latter; men det får være deres sak. Har en egen spilleliste på Spotify - en av favorittene mine - som heter 'A Love Story' (fordi jeg la til Thomas Dybdahl's A Love Story først) med nettopp sanger som får meg i romantisk humør, og jeg elsker tilfeldigvis å høre på lista i bilen bl.a. Nå er jo ikke det her ballader og dårlig boybandmusikk, men kvalitetsmusikk i mer akseptable sjangre med fokus på kjærlighet i teksten. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Regnes Chicago som klisseklassete låter? Fordi de har en del helt nydelige sanger... Chicago er kliss ja. Dritfett kliss! Lenke til kommentar
TEE Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Enig med de to over. Det trenger ikke skjules. This. Ekte menn er sikre nok på seg selv til å höre på Backstreet Boys uten å skjule det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå