Tmeese Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har formatert maskina mi og installert windows xp på nytt for første gang. Problemet er at det ikke ble helt likt slik det var etter første gang jeg installerte. Blant annet fungerer ikke internett, som etter første installasjon funka med en gang jeg satt i kabelen (er tilkoblet bredbånd). Derfor lurer jeg på om jeg skal resette hele maskina slik at det blir mest mulig likt det jeg gjorde da jeg hadde bygget maskina og starta opp første gang. Hvordan gjør jeg dette? Skal jeg resette bios, og hvordan gjøres eventuelt dette? Alle svar mottas med takk Thomas Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det enkleste du kan gjøre er å prøve å få ny IP: start>kjør>cmd> ipconfig /renew Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 ta ut cmos battariet, og la det være ute i ca 10 min før du setter det inn igjen. da blir hvertfall alle bios instillingene og cmos lagringene slettet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå