Sprøstekt Løk Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Mine foreldre vil til Syden på lørdag. Yess, I know, kort frist.. Jeg skal prøve å hjelpe dem å finne riktig sted å dra til for riktig penge. De skal være 1 uke. De har aldri vært på utenlands-reise sammen før og vil ha ett opplegg hvor alt er tilrettelagt for dem og enkelt. De vil ha en slags charter-reise hvor de får hotell+flybilletter i samme pris. Hvis det er mulig med transport fra flyplass til hotellet vil de gjerne ha det også. De er ett par i 50-årene. De har nevnt Spania og Tyrkia som aktuelle mål. Hellas kan også være aktuelt. De vil helst til Tyrkia. Når jeg søkte på google fant jeg svært lite pakkereiser.. Det jeg trenger er: - Anbefaling for feriested - Anbefaling for nettsted å booke reise Kriterier er: - Må være Spania, Tyrkia eller Hellas. - Må gå direktefly fra Tromsø lufthavn til det aktuelle feriestedet! - Pakkepris må være under 10.000 kr - Må være All Inclusive, slik at de kan spise måltider på hotellet. - Helst nær stranden og ikke så langt ifra flyplassen - Utreise 07.06.14 og retur 14. eller 15.06.14 Tar imot all hjelp! Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Fullt mulig det. Sjekka ut restplass og fant 9 reiser med solfaktor fra tromsø med minst 4*, all inclusive, maks 500m fra stranda, under 5100 per pers. Med de begrensningene havner man da i Antalaya, Tyrkia. Flyreisen er da med Norwegian, men alt bestilles fra nettsiden. Man kan også bestille transport, enten i buss eller litt mer privat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå