pmba Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 1,2 millioner røsket med seg spillet i helgen.Mario Kart-suksess for Nintendo Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Nå gleder jeg meg enda mer til å kjøpe spillet:) Kanskje dette er det wii u trenger for å presse salgene og få vekk høydeskrekken til wii u Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ønsker WiiU all suksee den kan få. De skjønner at en spillkonsoll skal være en spillkonsoll og ikke en multimedia/social facebook/virtual reality movement/online pay maskin. 2 Lenke til kommentar
pettaroni Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ønsker WiiU all suksee den kan få. De skjønner at en spillkonsoll skal være en spillkonsoll og ikke en multimedia/social facebook/virtual reality movement/online pay maskin. Helt enig Håper bare at Nintendo innser at det er spillene som gjør at konsollen selger og ikke motsatt Lenke til kommentar
-JIZBY2BT Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Wow! Må kjøpe det jeg også! xD ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg