knipsolini Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg har tatt på meg samfunnsansvaret med å kildesortere plast, mat og restavfall (bor i Oslo). Problemet er at jeg trenger et par nye søppelkasser, helst en svær en med tre små beholdere til hver. Hvor får jeg kjøpt noe sånt? Jeg har prøvd å Google uten suksess. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Mange forslag her: http://loop.no/avfallsordningen/smart-kildesortering/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hvis det er til bruk hjemme, så tror jeg du får det på Ikea. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Det blir vanskelig med IKEA for min del uten bil, men jeg får sjekke ut Clas Ohlson og Maxbo, som ligger i nærheten. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Det blir vanskelig med IKEA for min del uten bil, men jeg får sjekke ut Clas Ohlson og Maxbo, som ligger i nærheten. Alle som selger kjøkken tilbyr slike løsninger Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Det blir vanskelig med IKEA for min del uten bil, Solgt bilen for å spare miljøet? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Det blir vanskelig med IKEA for min del uten bil, Solgt bilen for å spare miljøet? Jeg solgte den da jeg ble student, og flyttet nærmere skolen. Men klart, jeg har jo blitt rene miljøaktivisten nå som jeg tar kollektivt/sykler, og i tillegg har begynt å kildesortere. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg fant det på Clas Ohlson. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå