fsx v1.1 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hei. Jeg lurer på den normale lengden og bredde på en garasje på 50kvm? med bare 1 stor port Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg er ikke garasje(snekker), men kvadratroten av 49 er 7, så det kan vel gi en slags indikasjon. Den er vel ikke helt kvadratisk, men? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 5*10, 8,4*6, 7,1*7 etc. mange muligheter Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Finnes vel ikke noe fasitsvar på det. Fra 3,2m og oppover... http://www.grimstadgarasjene.no/vare-modeller/garasjer-for-1-bil/ Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Øhh. det må vel bli den største tippingen i historien? Du har jo en haug av garasjer her: http://www.monter.no/kalkulatorer/garasjekalkulator/ F.eks "Balder", som har en stor port kommer da i kvadratisk og nær kvadratisk, og da blir det rundt 7m (som nevt) bredde. Den kommer da fra 40-50 kvm om du trykker deg videre. Endret 3. juni 2014 av Andrull Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Eg trur ikkje ein får kjøpt vanlige garasjeporter som er breidare enn 5 meter. Mine beste gjettinger er derfor: At garasjen er ca 5m breid og den må derfor være omtrent 10 meter lang (muligens med bod i bakkant). Hadde garasjen vært breidare så ville den nok enten hatt to porter, eller ein kombinasjonen av port og ei vanlig dør, eller eventuellt ein port og eit vindu. Det ser rart ut med breid vegg med kun ein garasjeport som berre dekker litt av veggen. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Det er da ikke så unormalt at garasjen er bredere enn porten? 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Den har en stor port også en vanlig dør. Er ikke no bod i garsjen Garasen med døren ser litt som denne Endret 3. juni 2014 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 I så tilfelle så tenker eg at den er 7-8 meter brei og derfor 7-6 meter djup. Dei lengste stasjonsvognene er vell ca 5 meter lange. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Bygg den 7x7 meter. Kvadratiske rom utnytter arealet best, med mindre du har helt spesielle behov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå