RauN Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Først av alt vil jeg beklage hvis dette er i feil kategori.Heisann! Har reformatert laptopen min, reinstallert windows og installert alle nødvendige drivere til laptopen min ettersom jeg trenger penger og jeg har en stasjonær PC. Navn: MSI Notebook GE620DX - 493NE CPU: Intel Core i5 2430M @ 2.40GHz Ram: 6,00GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)Keyboard: Nordic Motherboard: Micro-Star International Co., Ltd. MS-16G5 (SOCKET 0) Operativsystem: Windows 7 Home Premium (64-biters) Led Panel: 15,6" FHD, 1920x1080 (Glare Type) Graphics: Intel Standard VGA-skjermkort (MSI) NVIDIA Standard VGA-skjermkort(MSI)Om det er noe mer opplysninger dere trenger for å finne en fornuftig pris, så er det bare å spørre!Takk for svar Lenke til kommentar
RauN Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg er egentlig litt usikker på når jeg kjøpte den, men vil tro det var rundt 3 år siden. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg er egentlig litt usikker på når jeg kjøpte den, men vil tro det var rundt 3 år siden. Hadde lagt den ut for 3k og så gått ned hvis ingen er interessert. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 NVIDIA Standard VGA-skjermkort(MSI) Den har Nvidia GeForce GT 555M. Lenke til kommentar
RauN Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 NVIDIA Standard VGA-skjermkort(MSI) Den har Nvidia GeForce GT 555M. Føler meg greit dum med tanke på at du hjalp meg finne drivere til skjermkortet tidligere.. Takk igjen! Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Det er fort gjort å skrive feil i innlegg på forum også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå