Knebba Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Heisann der ja:) Hva syntes dere om sidene: http://www.spotten.net og http://www.kenwo.cjb.net 8) 8) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Side 1: Fikk en følelse av å sett dette 100-vis av ganger før... Fin banner. Side 2: Meny skives såvidt jeg vet bare med en "Y". Også må du få fjernet understrekingen under linjene i denne menyyen. Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 nehei??? skrives det med en "Y" ?? hehe... vet det. skulle bare være litt for gøy 8) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 [offtopic]Sikkert gøy for deg men ikke for den som besøker siden... [/offtopic] Nei, seriøst så var det helt greie sider, likte banneren på den første veldig godt og det var en litt "egen" layout på den andre, noe som er bra! Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Helt enig på polecat på alle punkter. Den første var direkte kjedelig og oppbrukt. Finn deg en bedre host til den andre Host bannere er stygt Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Spotten: - Likte ikke rutenettet i banneren/logoen. Ble litt for hardt, synes jeg. Hva med å fade det ned mot høyre? - Skriften i logoen ser veldig uren ut. Vet ikke om det er jpeg-komprimeringen eller om den bare skal være sånn. - Den var jo, som folk sier, ikke særlig nyskapende, men helt grei. Kenw0o0oetc: - Den var jo enormt liten, dah!? - "A child of light and peace" er litt vanskelig å lese. Tynnere skrift hadde kanskje vært å foretrekke, vet ikke? - Synes du burde ta bort underlinen i menyyen. Mulig også laget en liten venstremargin (5-10 px) - Counteren teller ikke individuelle treff. Når du reloader, blir det countet en til. Dette kan lure deg hardt. - Når du drar sammen vinduet, så forsvinner litt av menyyen. (når det begynner å bli virkelig trangt.) Bruk width="" eller sett inn et gjennomsiktig bilde, så skal det være fikset. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 - Counteren teller ikke individuelle treff. Når du reloader, blir det countet en til. Dette kan lure deg hardt. [offtopic] Det gjør ikke voten på siden din heller :wink: [/offtopic] Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 - Counteren teller ikke individuelle treff. Når du reloader, blir det countet en til. Dette kan lure deg hardt. [offtopic] Det gjør ikke voten på siden din heller :wink: [/offtopic] Jo, det skulle jeg mene. EDIT: Altså: Den teller deg på nytt etter en stund.. En time elns, er ikke helt sikker.. :wink: Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jo, det skulle jeg mene. EDIT: Altså: Den teller deg på nytt etter en stund.. En time elns, er ikke helt sikker.. :wink: Nei. Det stemmer ikke. Når du kjører en refresh etter å ha stemt, registreres dette som en ny stemme. Tok meg akkurat 30 sekunder å gi MP2 20 stemmer. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 www.spotten.net: - veldig bra banner - "nyhetene" er oversiktelige - jeg likte ikke onMouseover i menyen ... www.kenwo.cjb.net: - helt føkka! - menyy ?? hva er morsomt? - nytteheter ?? hææ?? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Popups, popups og atter popups! :x Dessuten har du brukt mye gratistjenester. det likte ikke jeg. Greit design på den første, men ikke noe særlig på den andre. <meta name="generator" content="HTML-Kit"> Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jo, det skulle jeg mene. EDIT: Altså: Den teller deg på nytt etter en stund.. En time elns, er ikke helt sikker.. :wink: Nei. Det stemmer ikke. Når du kjører en refresh etter å ha stemt, registreres dette som en ny stemme. Tok meg akkurat 30 sekunder å gi MP2 20 stemmer. Ah, voten, jah! :oops: (ikke counteren, nei...) Nei, det stemmer. Får se om jeg får fikset noe der. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå