Gå til innhold

kenwo.cjb.net og spotten.net

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spotten:

- Likte ikke rutenettet i banneren/logoen. Ble litt for hardt, synes jeg. Hva med å fade det ned mot høyre?

- Skriften i logoen ser veldig uren ut. Vet ikke om det er jpeg-komprimeringen eller om den bare skal være sånn.

- Den var jo, som folk sier, ikke særlig nyskapende, men helt grei.

Kenw0o0oetc:

- Den var jo enormt liten, dah!?

- "A child of light and peace" er litt vanskelig å lese. Tynnere skrift hadde kanskje vært å foretrekke, vet ikke?

- Synes du burde ta bort underlinen i menyyen. Mulig også laget en liten venstremargin (5-10 px)

- Counteren teller ikke individuelle treff. Når du reloader, blir det countet en til. Dette kan lure deg hardt.

- Når du drar sammen vinduet, så forsvinner litt av menyyen. (når det begynner å bli virkelig trangt.) Bruk width="" eller sett inn et gjennomsiktig bilde, så skal det være fikset.

Lenke til kommentar
- Counteren teller ikke individuelle treff. Når du reloader, blir det countet en til. Dette kan lure deg hardt.

[offtopic]

Det gjør ikke voten på siden din heller :wink:

[/offtopic]

Jo, det skulle jeg mene. :p

EDIT:

Altså: Den teller deg på nytt etter en stund.. En time elns, er ikke helt sikker.. :wink:

Lenke til kommentar

EDIT:

Altså: Den teller deg på nytt etter en stund.. En time elns, er ikke helt sikker.. :wink:

Nei. Det stemmer ikke. Når du kjører en refresh etter å ha stemt, registreres dette som en ny stemme.

Tok meg akkurat 30 sekunder å gi MP2 20 stemmer. :p

Lenke til kommentar

EDIT:

Nei. Det stemmer ikke. Når du kjører en refresh etter å ha stemt, registreres dette som en ny stemme.

Tok meg akkurat 30 sekunder å gi MP2 20 stemmer. :p

Ah, voten, jah! :oops:

(ikke counteren, nei...)

Nei, det stemmer. Får se om jeg får fikset noe der. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...