Akki Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Hei folkens jeg bestilte en ferdigbygget komplett pc for 2 uker siden. Alle delene var på lager osv. 3 dager etter at jeg bestilte stod den som plukket å det gjør den enda. Leser at det skal ta rundt 5 dager å bygge dem men min står enda som plukket nesten 2 uker etter at den ble sat til plukket. Bruker pick up point stavanger. Endret 3. juni 2014 av Akki Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Tror dette er ganske avhengig av flaks, egentlig. Jeg har hørt om folk som har fått PC'en sin etter en uke, og folk som har ventet i ganske mange uker, selvom alt var på lager. Da jeg selv prøvde å bestille en PC fra dem for ca 2 år siden var alt på lager, og etter tre uker med flere purringer avbestilte jeg, og bestilte heller en fra Netshop, som tok 3 dager fra bestilling til sending. Kan også nevne at jeg to uker etter bekreftelsen på avbestilling fra komplett fikk en sms om at pakken med PC'en kunne hentes på pickup-point... Så surr var det absolutt... Nå er som sagt dette to år siden, og ikke nødvendigvis representativt for slik det er i dag. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Husk at det er snakk om arbeidsdager, og det er en del fridager mellom nå og "nesten to uker siden". Hvilken dato bestilte du? Anyways... beste svar får du ved å ringe komplett.no. Lenke til kommentar
Akki Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Bestilte den 16 men 2 kompiser av meg bestilte samme dag å fikk det etter en uke. Lenke til kommentar
SalucoN Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Har kun bestilt fra Komplett en gang, og da bestilte jeg min nåværende PC. Kjøpte den dog i deler og bygget den selv, og alle delene var på lager. Bestilte på kvelden, og fikk den to dager etter, altså en arbeidsdag etterpå. Meget fornøyd med leveringstiden, men tror jeg hadde veldig flaks. Bestilte også til et av pickup pointene, som kanskje gjorde det hele litt raskere. Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Har kun bestilt fra Komplett en gang, og da bestilte jeg min nåværende PC. Kjøpte den dog i deler og bygget den selv, og alle delene var på lager. Bestilte på kvelden, og fikk den to dager etter, altså en arbeidsdag etterpå. Meget fornøyd med leveringstiden, men tror jeg hadde veldig flaks. Bestilte også til et av pickup pointene, som kanskje gjorde det hele litt raskere. Bygger man PC'en selv, så slipper man å vente på at Komplett gjør det. Og da får man delene raskt. Tror aldri jeg har ventet mer enn 12 timer fra bestilling hos Komplett til den er ferdig pakket. Så stort sett får jeg det jeg bestilte 2 dager etter bestilling. Bestiller jeg relativt tidlig på dagen, hender det jeg har det dagen etter. Lenke til kommentar
rattatata Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Bestilte custom bygget pc fra komplett på tirsdag (24.02.15), og i dag (26.02.15) ble den sendt sammen med det andre jeg kjøpte. Noe jeg synes er helt usannsynlig kjapt! Hadde forventet en uke, minst. Endret 26. februar 2015 av rattatata 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå