Karwan. Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg har en stikkende smerte i brystet, ( i lunge området) det dukker opp ut av det blå kan jeg få smerter? har noen opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Merker du smerter i armen? Lenke til kommentar
Karwan. Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 nei kun i bryst området Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Hvor gammel er du? Får det noen ganger hvis jeg spiser for fort, men det kan også være langt mer alvorlig. Endret 3. juni 2014 av La8pv Lenke til kommentar
Karwan. Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 17 Fortsatt vondt?? Det skjer bare da og da, og nei det går over etter 5 sekunder liksom Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Det gjør satans vondt når du puster også bare tar du det litt rolig også ett skikkelig maga drag også er det borte? Det skjer titt og ofte på meg på venstre siden, verste jeg hadde var en gang når det srod på i 45min, våkna midt på natta, det er da du må lære deg å puste med magen, men gud å fader det var deilig når det gikk bort. Ting med hjerte føles vel mer som ett slags trykk mer midt i brystet tror jeg. Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Enten muskel krampe eller sammentrekninger av noe slag. Vet hva du snakker om. Har slikt selv. Vært hos lege. Stress og mye trening kan utløse det, også som en "bivirkning". Hos and re kommer det uten noe grunn. Ps: er krampe egentlig sammentrekninger?....hmmm...whatever. :-) Endret 5. juni 2014 av MoonLight Lenke til kommentar
Karwan. Skrevet 8. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2014 Enten muskel krampe eller sammentrekninger av noe slag. Vet hva du snakker om. Har slikt selv. Vært hos lege. Stress og mye trening kan utløse det, også som en "bivirkning". Hos and re kommer det uten noe grunn. Ps: er krampe egentlig sammentrekninger?....hmmm...whatever. :-) takk for svar, bra å vite at det ikke er kreften som tar meg hehe Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Det vet du ikke før du har sjekka deg for kreft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå