siemens:-) Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hei jeg har nettop kjøpt meg en m55 og jeg lurer på følgende: 1. Hvor får jeg tak i en datakabel for m55, og hva koster den? :-? 2.Hvordan finner jeg ut hvor mye minne jeg har igjen på mobilen :wink: og hvor mye jeg har brukt? 3.Hvordan skrur jeg av lysene på siden? :smile: 4.Og sist hvor får jeg tak i gratise java spill til den? På forhånd takk Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 1.MPX, siba eller mShop 2.trykk venstre tasten der står du hvor my du har brukt. Jeg tror du har 1,87 mb 3.Meny->Instillinger->Dynamic Light-> Så endrer du alle som kan endres på lista nedenunder. 4.Inpoc? Jippii? Bare let som jeg måtte Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 (endret) Slettet. Haha. Endret 26. april 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
ojb Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 http://midlet.org/ tror jeg det er en del spill.. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Svar til ehs5: 1. Skjermen er bedre enne skjermen til Nokia 3510i, ( det skulle bare mangle) den er ikke så altfor god, men den holder 2. Den har fullverdig MMS ( i motsetning til de fleste Nokia telefoner) 3. Kameraet koster ca. 700-800 tror jeg, hvis du skal kjøpe mobilen anbefaler jeg deg å kjøpe den gjennom IO-shop, jeg kjøpte min der og jeg er knall fornøyd med servicen! Fikk mobilen etter bare 4-5 dager. P.S tror ikke du får kjøpt kameraet på IO-shop, men du får det på PCutstyr.no :wink: Lenke til kommentar
Ferrari250gto Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 2.trykk venstre tasten der står du hvor my du har brukt. Jeg tror du har 1,87 mb Med venstretasten får du bare se hvor mye gprs-aktivitet du har hatt. For å se hvor mye minne du har igjen, utforsker-->valg-->stasjons-info. Der vil du se hvor mye ledig minne du har. Midlet.org er en _veldig_ god side for spill og andre applikasjoner. Alt er selvsagt gratis. Men jeg har et spørsmål. Jeg lastet ned den nyeste firmwaren til mobilen (11), men den sa at jeg ikke hadde nok plass på mobilen til å overføre, og da hadde jeg over 1 mb ledig. Jeg har fått dette før, men da ved nedlasting av midi-filer via wap, og ikke over kabel. Selve oppgraderingen fra nettet var på over 7 mb, og jeg ville tro det var litt mye for en mobil. Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg lastet ned den nyeste firmwaren til mobilen (11), men den sa at jeg ikke hadde nok plass på mobilen til å overføre, og da hadde jeg over 1 mb ledig. Selve oppgraderingen fra nettet var på over 7 mb, og jeg ville tro det var litt mye for en mobil. Selve firmware'n er ikke 7MB, det meste av de 7MB er selve programmet du kjører på PCn din for å installere FW på mobilen. Hvor mye ledig minne du har på mobilen spiller ingen rolle, siden FW bruker et helt annet minne. Altså, det programmet du lastet ned skal du kjøre på PCn, ikke overføre til mobilen :-) Lenke til kommentar
kassamassa Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Prøvde å skrive ein melding med M55 idag. Lånte den hos en kompis. Den var treig!!! Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Prøvde å skrive ein melding med M55 idag. Lånte den hos en kompis. Den var treig!!! Den er ikke treig, tvert imot. Har opplevd det en gang, men det var når jeg brukte wap! Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Prøvde å skrive ein melding med M55 idag. Lånte den hos en kompis. Den var treig!!! Den er ikke treig, tvert imot. Har opplevd det en gang, men det var når jeg brukte wap! Har m55 og må vell nesten innrømme at den er litt treig når man skriver meldinger..og den er spesielt treig når man skal laste spill, det tar jo nesten et minutt!! :x :x :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå