privatist Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg fant ingen tråd fra de siste årene, så jeg lagde en ny. Jeg aner ikke hvordan eksamen vil foregå. Er det slik som de fleste andre muntlig eksamener i forhold til at man trekker et tema 30 min før eksamen. Er litt bekymret så jeg hadde satt stor pris på tips til hva man bør forvente og om noen kunne dele tidligere erfaringer. Lenke til kommentar
privatist Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Er det slik at man skal analysere markedsstrategien til et berømt merke for eksempel? Lenke til kommentar
ca_c Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg skal også ha eksamen i dette nå på onsdag. Jeg tror vi bare får en forberedelse 30 min før ja.. og tipper at vi får enten et tema eller case, men er litt usikker .. kjempenervøs! man får jo ikke forberedt seg så mye på 30 min ? Lenke til kommentar
ca_c Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 En lærer jeg snakket med fra MF&L2 (hun har tidligere vært sensor for MF& L1) sa hvertfall at vi får tema eller case. og at kapittel 4, 7, 8, 9, 14 og kanskje 16 fra boken sannsynligvis vil være viktigst :OMen hvordan vil man holde en framføring ut fra det? Skal man bare ramse opp masse info om det eventuelle temaet i 10 min? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå