AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Synes neglene mine har fått en mer markant kant ved enden av neglen, og litt famlet farge i enkelte partier. Er dette vanlig? Anonymous poster hash: b6c55...d16 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Det kan være misfarging fra neglelakk, om du pleier å bruke det Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2014 Bruker ikke det. Er mer bekymret for at de er litt hvite og at det kan assosieres med leverproblemer. Anonymous poster hash: b6c55...d16 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Muligens mangel på et vitamin eller mineral i kroppen. Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Muligens mangel på et vitamin eller mineral i kroppen. Nei, negler kan ikke vise om du mangler noe vitamimer eller mineraler! Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Om du har hvite flekker på neglene kan det være på grunn av skade på neglen slik at luft kommer inn i selve neglen. Det forsvinner av seg når den vokser. Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Har du ellers merket noen forandringer? Trøtt? Slapp? Mer/mindre sulten? Osv? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg tror det kom etter en helg jeg var helt ødelagt, klarte nesten ikke å bevege meg. Og hadde diare i en påfølgende uke. Så trodde jeg hadde blitt matforgiftet, men det gikk over etter et par uker. Merket allikevel at jeg har blitt veldig tørr i leppene og munnen etter det. Spontant trøtt kan jeg bli med jevne mellomrom, men jeg mistenker at det er på grunn av lite søvn. Tenker ikke på hvite flekker, men at selve neglene blir hvite og får en mørkere kant. Anonymous poster hash: b6c55...d16 Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 (endret) Røyker/snuser du? Røyking og snusing påvirker hud og negler. Endret 23. juni 2014 av JegErPåInternett765 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå