Tjohei Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Skal heller gjøre det for å bevise for deg at det har ingenting å si. Venter i spenning. Vurderer å gjøre det samme selv, for jeg har også endel trøbbel. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Nei det fungerte dårlig. Story-line introen til Max Payne 2 er fremdeles rimelig fucked. Ser faktisk ikke npe der :/ Er liksom rimelig meningsløst å maile MSI og spørre om de kommer med en bios til hket mitt, det hadde aldri skjedd. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Fuck. Ble det ingen forskjell? Kan det være hk, da, tro? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Vil tro at det er noe rart med kombinasjonen av hk og ATI 9xxx skjermkort, det kan jo ikke være noe annet siden du får samme feilen med ett nytt og bedre skjermkort. har du prøvd med et annet skjermkort? edit: skrivefeilhelvetet Lenke til kommentar
tore- Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Har dere lest den siste posten min på forrige side eller? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1340961 Lenke til kommentar
v0id Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 kan ta med at jeg også har levert inn mitt 9700np-kort, (hadde samme problem, se her for bilder) og får ett nytt 9800np på onsdag.. Håper ikke jeg får samme problem. . Lenke til kommentar
tore- Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Vær ops på at enkelte har fått ødelagt skjermen sin. Du har værre korrupt gfx enn hva jeg hadde... Lenke til kommentar
v0id Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jepp, da var kortet ankommet, og artifacts var nå bortevekke. Kortet fungerer konge! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har aldri opplevd problemer med mitt 9700np kort. Core = 276 Memory = 270. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Heldig dere, mitt sugne hk som lager mitt problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå