V. Haugen Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 FCC fikk så mange henvendelser om nettnøytralitet at nettsiden deres gikk ned.Ba nettroll om å «trolle» myndighetene 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Troll er noen lure vesæner, og enda værre er at fleste ikke skjønner at noen troller. Youtube er propfult av dem Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hadde vært morsomt om det ikke var så seriøst. DDoS har svært begrenset effekt i det lange løp. Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hadde vært morsomt om det ikke var så seriøst. DDoS har svært begrenset effekt i det lange løp. Det beste er at det ikke ser ut til å være bare trolling som er resultatet av dette. Jeg tok et par små stikkprøver av kommentarene sendt inn på http://fcc.gov/comments (ikke statistisk signifikant, ikke ordentlig randomisert osv. osv.), og både saklighet og formuleringer imponerte meg i grunnen. Nå skal det vel også sies at jeg forventa å finne en del innlegg i ALL CAPS, med skrivefeil ut av en annen verden og tettpakka med banneord. Lista lå ikke høyt for min del, med andre ord Så får vi bare håpe at dette faktisk får noe å si. Med en tidligere direktør hos en kabelleverandør som leder av FCC, virker mye gitt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg syns trolling er greit egentlig så lenge det ikke går ut til at man truer folk på livet, ellers er det skikkelig artig å se troll krangle på youtube og bli trollet selv hihi:) Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Disse har (som alltid) en fin presentasjon angående temaet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg