Joachim_F Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Raske biler på åpne veier.Forza Horizon 2 svir gummi til høsten Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Var stor fan av både FM og GT. Horizon var et gjesp, det samme med FM5 og GT6. Skuffende hele rekka og FH2 vil overaske meg stort om skulle skille seg ut fra trenden. Lenke til kommentar
Snikburz Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Helt uenig, Horizon er virkelig et av de beste actionracingspillene jeg har vært borte i noensinne, og det å få spille oppfølgeren i "Top Gear"-land i Sør Europa satser jeg på blir knallbra. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Helt uenig, Horizon er virkelig et av de beste actionracingspillene jeg har vært borte i noensinne, og det å få spille oppfølgeren i "Top Gear"-land i Sør Europa satser jeg på blir knallbra. Enig med du. Horizon var konge og jeg gleder meg til Horizon 2. Satser på at det blir bra. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Bare så synd det er Xbox eksklusivt :-( Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Bare så synd det er Xbox eksklusivt :-( Synd for deg. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Spilte selv mye Horizon. Likte spillet, men det var synd de cappet det til 30 bilder i sekundet. Forza 4 hadde ikke samme lås, og det var stor forskjell i bildeflyt på de to Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Elsket Horizon til xbox 360, så om det er noe som får meg til å kjøpe Xbone er et nok dette for bare håpe de ikke følger samme modell som de gjorde med forza 5 og kommer med færre biler og mindre map. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå