Superxaster Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 lol e-sport. Hvem bryr seg? Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 lol e-sport. Hvem bryr seg? Hvem bryr seg om fotball ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 LoL-communityet i et nøtteskall dette... 100% enig, MEN slik er det i alle MOBA spill som har eksistert, som eksisterer og som vil eksistere i fremtiden. MOBA legger opp til en holdning blant den generelle populasjonen som gjør at det blir veldig toxic. Lenke til kommentar
Exlerator Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Gammel dags dritt unge, har ingenting i en proff liga å gjøre, ikke noe forbilde for noen. Han burde finne noen å prate med om han har så store prob. me snakke dritt til andre. Men synes skikkeli synd på lag kameratene som spiller for tilværelsen sin i sverige :\ Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Blir flau på hans vegne. Dette er rett og slett for dumt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Hm, han oppfører seg akkurat som en helt standard shitkid fra 2003, og dette skal liksom være verdenseliten? Sier vel en del om både spillet og brukerbasen. Endret 3. juni 2014 av Zealuu 1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg kommer sikkert til å få mye kjeft for dette, men dere må huske at LoL-spillere generelt er yngre en andre professjonelle spillere i andre spill som har lenger fartstid, så det at de ikke klarer å oppføre seg er en kjent ting innen LoL-miljøet, bare spill 2 games ranked det så blir du kalt både det ene og det andre og bedt om å hoppe utenfor et stup og brenne deg ihjel. Jaja, bra han er ute, håper han forblir ute også. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 PS: Dette er typisk LoL-spiller oppførsel, forventer ikke annet. 1 Lenke til kommentar
Kaigero Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Faen er dette for en mentalitet? Er virkelig Esports folk bare ute etter å dyppe teposen sin i fjeset på folk? Skikkelig douchebag jocks dette her, men uten den fysiske formen og damene. Med din mentalitet kan man jo komme med utsagn som; "Er alle skigutta rassøl som drikker seg dritings for å sette seg i bilen sin og kjøre uten ett fnugg respekt for andres liv", men det vet jeg jo ikke er sant. Vi snakker om ganske mange du skjærer under samme kam som ikke har vært kjipe mot andre folk. Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Forstår han ikke selv at han er en av få Nordmenn som er såpass annerkjent innen e-sports? føler meg ikke akkurat stolt av å være norsk når han kommer med slik oppførsel. 100% fortjent Lenke til kommentar
Nornamor Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Herregud... Er flau over at han er Norges representant i LCS... Heldigvis er han ikke det nå lenger da Gode, men triste nyheter Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Synes de kunne lagt ved noen eksempler på hva han har gjort, ikke bare at han har blitt "reported". Folk reporter jo for hva som helst, kan godt hende det er en god rgunn men "reports" alene er ikke noen god grunn. http://kotaku.com/two-top-league-of-legends-pros-suspended-for-being-jerk-1584804540 Står et kraftig eksempel på denna sida her.. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Fra informasjonen som ligger ute kan det se ut til at dette burde vært permaban. At de bare får 6 månder hver betyr essensielt at de får spesialbehandling, da det for normale medlemmer ville vanke en permaban ved såpass gjentagende runder i tribunal som artikkelen i posten over gir intrykk av at de har vært. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-WnbiRD23 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Det er like trist hver gang å se gode spillere falle for toxic og misbruk av ord. Det er klart man blir sint etter hvert av å spille, jeg har selv opplevd å sitte med hodet i hendene etter å ha sett hele laget mitt falle og klage på hverandre, men jeg tar aldri sinnet mitt inn i spillet. Det forblir min sak; kanskje det var min feil at vi tapte. Det som frustrerer meg er at NukeDuck har selv visst at det han gjorde, ville få konsekvenser. Som artikkelen nevner ovenfor har han tidligere fått bøter for nettopp denne typen dårlig oppførsel, og han bør derfor ta hintet, etter min mening. Hva med å ikke spille "toxic" men (av mangel på ord) "pure"? Oppmuntre, støtte og sørge for at alle, både allierte og motstandere får et så morsomt og underholdende spill som mulig? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 I så tilfelle burde Counter Strike også få en slik modus... Er så gammel at mesteparten av mine kills kommer som flaks, og da er det irriterende å høre folk kalle deg for noe hver gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå