KurtAL Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hei, det kan se ut som at du har bommet litt med fokus. På min skjerm så ser det ut som at duken er i fokus. Jeg hadde ville prøvd og skape litt avstand mellom konfirmanten og bakgrunn. Gjerne trekt han minst 1 meter fremfor altret. Det gir større dybde i bildet og at bakgrunn ikke hadde blitt så fremtredende. Håper du synes det er OK med bildekritikk. :-) Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Hei, det kan se ut som at du har bommet litt med fokus. På min skjerm så ser det ut som at duken er i fokus. Jeg hadde ville prøvd og skape litt avstand mellom konfirmanten og bakgrunn. Gjerne trekt han minst 1 meter fremfor altret. Det gir større dybde i bildet og at bakgrunn ikke hadde blitt så fremtredende. Håper du synes det er OK med bildekritikk. :-) hei og tusen takk for konstruktiv kritikk, ja jeg synes det er veldig positivt med kritikk for det er jo det man lærer av. Portretter er noe jeg helt klart må trene mer på. Så tusen takk for dine tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg